Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Komplisert forhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er jommen smertefullt å finne ut av. Smerten blir jo selvsagt ikke mindre av at du elsker henne, så dette her blir tøft for deg!

En jente som er såpass kynisk og er så utro, har dessverre og åpenbart ikke de samme følelsene for deg. Jeg vil si at hun ikke selv forstår hvor vondt dette er for deg fordi hun aldri har kjent følelsen selv, hvertfall ikke overfor deg. Jeg er klar over at dette er tøffe ord.

Imidlertid så skal du tenke på at denne jenta, som du har vært så forelsket i, ikke er slik som du faktisk har trodd. Hun har en mørk side, som du nå har sett, en kald, egoistisk og jeg vil nesten si en ond side. Tenk godt på det. Hun vil aldri klare å gjøre deg lykkelig, fordi hun ikke vil forandre seg sammen med deg (selv om hun evt. vil påstå det). Denne jenta er ikke noe for deg, hun vil bare gjøre deg usikker, og du vil faktisk aldri kunne stole på henne.

Dette kommer til å bli en fryktelig tøff tid for deg, og jeg vet hvor smertefullt det er. Imidlertid har du en gave, nemlig at du kan elske. Ta vare på det, og finn deg en ny og ordentlig jente. Jeg tror bare det er positivt å begynne å flørte rundt med andre jenter, så snart som mulig. Ikke tro på den kommende eks-kjæresten din om hun sier hun vil forandre seg. Vær en mann og dump denne dama, og gjør det på en ryddig måte uten unødig drama.

Lykke til og håper du snart finner en ordentlig bra jente :)

Lenke til kommentar

Takk for gode svar.

Tar praten i morgen og konfronterer henne med alt jeg vet, men jeg har lyst til aa gjore noe virkelig slemt. Ikke misforstaa, men har funnet ut at hun har rotet med 4-5 andre samtidig som vi (var) sammen. Er det mulig? 20 aar og holde paa saann. Har en liten plan, bor i England for oyeblikket (kanskje derfor forholdet ogsaa har blitt saa vanskelig), faar henne til aa komme paa besok. Gir henne ikke adressen min i forkant og sier at jeg henter henne paa flyplassen. Dette gjor jeg ikke, saa hun faar klare seg alene i England i 1 uke, uten mye penger og null kontakt fra meg! Den perfekte hevn :) (hun finner seg vel en ny type hun kan vaere utro mot der uansett, men hey, da er vi ferdig) :)

Gleder meg :)

Øøh.. Du kritiserer henne for oppførsel kontra alder også foreslår du noe sånt? Mann deg opp, konfronter henne, avslutt. Hvorfor gidde å investere noe mer tid i "hevn"?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det ville ikke være ondskapsfullt av deg å lure henne til England uten å møte henne. Det er en helt rimelig sanksjon mot uønsket oppførsel. Hun overlever sikkert, men tenk så forlatt hun vil føle seg der hun sitter på flyplassen og venter. Du svarer ikke på telefonen, så der sitter hun i time etter time, før hun finner ut at hun skal gå og finne på noe annet, eller ta et fly hjem igjen. Og hun vil fortsette å føle seg uvel og lure på hva som skjer så lenge du ikke svarer på telefonen.

Lenke til kommentar

Det gikk faktisk ganske bra, og vi er fortsatt sammen. Alle faktaene jeg hadde var ikke helt korrekte, men hun vet fortsatt at hun har gjort noe galt. Hun faar en sjangse til, thats it. Har faktisk konfrontert denne gutten som hun var paa cam med, og det ser ut til at alt loser seg. Blir vanskelig aa glemme, men tror at vi kan komme videre etter dette. Jeg er kanskje dum som fortsetter med henne, men jeg elsker henne fortsatt!

Lenke til kommentar

Hei. Selvfølgelig er det vanskelig/umulig å godta utroskap, men for all del. Dere kan jo få det fint igjen, uten problemer, men vil du kunne stole på henne igjen da?

Også en ting til. Lurte hun på hvordan du fant ut av alt det her, eller sa du det til henne at du hadde vært inne på Facebooken hennes?

Er jo dårlig gjort det å da.

Men det er jo fint for dere om det ordner seg.

Lykke til.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar

du sparer deg for mye smerte om du gjør det slutt nå. Her ser jeg to grunner til at hun gjorde dette: 1) hun elsker deg ikke, og har følelser for han hun hadde sex med, men har deg i bakhånd. 2) hun mangler moral og etikk, og er ei egoistisk jente som tenker på seg selv fremfor deg. Personlig så kommer jeg aldri til å tilgi utroskap, et forhold blir aldri det samme igjen og det kommer til å tære på deg. Du kommer til å tenke på dette hver gang hun er vanskelig å få tak i og hver natt du skal legge deg. Mens om du dumper henne, vil du ha en blandet følelse av stort savn, og stoltet over at du klarte å ta til fornuften og dumpe henne. Det vil med tiden øke selvtilliten din.

Du vil garantert finne bedre damer enn henne. Tenk den gode følsesen av å ha ei jente du elsker høyt, stoler på, gjensidig tillit, som du kan bare tenke positivt om... etc. Dette kan du ikke med din nåværende kjæreste.. ditt valg, i mine øyne er det fornuftige lett å se, men valget vanskelig å ta. Man må manne seg opp :)

lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...