David_T Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hei, lurer på om det kanskje kan være drivern min det er noe feil med. Kort om mine specs: Gigabyte Gtx 560 Ti 950MHz version. i5 2500k @ 4.6GHz 8GB 1600MHz Vengance RAM OS og Drivere kjører på en 60GB SSD. Programmer / Filmer kjører på HDD. (Spill / programmer på en Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM) Mens filmer og ting jeg recorder til en Western Digital Black Disk 7200RPM 1TB Syns det er litt rart at når jeg spiller Trackmania, så dropper FPS'n helt ned til 30 noen ganger, for det meste ligger den på 50, før hadde jeg over 130 for det meste hele tiden. PC TEMP: GPU IDLE: 39c SYSTEM: 33c AUX: 38c CPU CORES: 40-47 IDLE / surfing (ligger rundt 75c under full load pga overclock) Noen som vet hva som kan være feilen til FPS dropp? Endret 19. januar 2012 av David_T Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Prøv å senke teksturkvaliteten og/eller anisotropisk filtrering. TM 2 kan være ganske morderisk på større maps. Er det Trackmania Nations det er snakk om er det enten et problem med skjermkortet, drivere eller spillet. Lenke til kommentar
David_T Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Er Trackmania Nations Forever. Det som er litt rart er at nye spill går perfekt, men gamlere spill, som MW2 og TM: Nation Forever får plutselige bråe FPS dropp. Men skal prøve å sette ned litt på grafikken og se om det hjelper! Lenke til kommentar
David_T Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Merker ingen forkjell når jeg bytter drivere, får da bedre FPS av å skru drastisk ned på grafikken. Men godt mulig det kun er spillet! Funker som sagt fint på nyere spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå