Gå til innhold

nettside som ikke vises

ferale74

Anbefalte innlegg

Siden fungerer ikke enkelt og greit, det er feil med nettsidens Javascript kode som gjør alt kræsjer.

Kan ikke gjøres noe med, dem som står bak nettsiden må fikse på det.

EDIT:

Du kan bruke følgende url: http://live.skysports.com/ScoreCentre/liveCentre_1_2_81.swf

Den fungerer hos meg . Både med 32bits IE9 og Firefox 9.01.

Java:

1.6 1.6.0_24

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden fungerer ikke enkelt og greit, det er feil med nettsidens Javascript kode som gjør alt kræsjer.

Kan ikke gjøres noe med, dem som står bak nettsiden må fikse på det.

EDIT:

Du kan bruke følgende url: http://live.skysports.com/ScoreCentre/liveCentre_1_2_81.swf

Tror siden fungerer utmerket jeg, da jeg får den opp helt ok, så lenge jeg benytter annen DNS lokalt på min PC. Kommer også helt fint inn på siden på jobb. Men jobben min har ikke Telenor som ISP da....

Så det må være noe heng i DNS hos telenor da....

Den fungerer hos meg . Både med 32bits IE9 og Firefox 9.01.

Java:

1.6 1.6.0_24

Hvilken DNS bruker du da ?

Lenke til kommentar

Brukte 8.8.8.8 og 8.8.4.4 som dns. Da funket det. Har telenor...

Men kommer du inn hvis du bruker DNS fra telenor oppgitt lenger oppe i tråden da ?

Kan du forsøke med de DNS fra telenor, og flushe DNS før du forsøker, for å se om du da kommer inn ?

Lenke til kommentar

Har Canal Digital med Google som DNS - får ikke opp siden, får "Uncaught ReferenceError: live is not defined" - som er enkelt og greit en Javascript error. Hva dette skyldes at jeg med CD og Google DNS ikke får dette til å virke, vet jeg virkelige ikke.

Lenke til kommentar

Har Canal Digital med Google som DNS - får ikke opp siden, får "Uncaught ReferenceError: live is not defined" - som er enkelt og greit en Javascript error. Hva dette skyldes at jeg med CD og Google DNS ikke får dette til å virke, vet jeg virkelige ikke.

Men hvis du tror at det er feil på siden, hvorfor får jeg den helt ok opp, når jeg bytter DNS da?

Får du den opp hvis du bruker CD sin DNS, og IKKE google sin DNS da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Brukte 8.8.8.8 og 8.8.4.4 som dns. Da funket det. Har telenor...

Men kommer du inn hvis du bruker DNS fra telenor oppgitt lenger oppe i tråden da ?

Kan du forsøke med de DNS fra telenor, og flushe DNS før du forsøker, for å se om du da kommer inn ?

Om jeg hadde kommet inn med oppsettet fra telenor, så ville jeg vel sagt at linken ikke fungerer, men jeg sa "da funker det". Det betyr at jeg jo må ha prøvd noe annet først.....

Årsaken kan være at telenor ikke vil at du skal bruke konkurrenters tjenester på nettet...

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...