Morten Ellingsen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 En gammel kirke og klokketårnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Fint lys og en god komp. Ville gitt det noe mer kontrast da det ser litt blast ut.Kanskje også fjerne den første gravstøtten. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Veldig bra til HDR å være.For her for du utnyttet hva hdr står for.Mener da att hadde det vært en eksponering ville tårnene vært i skyggen(grunnet motlyset) og helt uten lys.Ja hadde jo godt å justere det selektivt da.Den lave solen gir ett flott skyggepill.mer enn godt nok på skarphet og farger...og lys;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Veldig bra formidling av noe som ser ut til å være et fint kirkested. Ser kaldt ut selv om der er sol! God komp! Ikke overdrevne "HDR-farger" heller! Liker dette jeg! God 4'er! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 HDR, akkurat slik jeg mener det skal være Et fantastisk motiv hvor du virkelig har klart å feste hele stemningen på brikka Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Her var det meste helt på høyden... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Meget bra Morten. Jeg tror jeg velger V2 etter min smak men den er jo som baken. Dette er Maria Kirken bygget før 1150 så det er gammel arvesølv du har her. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Fint lys og en god komp. Ville gitt det noe mer kontrast da det ser litt blast ut.Kanskje også fjerne den første gravstøtten. Mer kontrast i V2, men da jeg prøvde å flytte støtta du nvner kom kirketjeneren, og jeg vart skræmt. HDR, akkurat slik jeg mener det skal være Et fantastisk motiv hvor du virkelig har klart å feste hele stemningen på brikka Veldig hyggelig å høre fra en HDRfreak... Takk for kommentaren Wasco. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Vel gjennomført HDR dette. Fin stemning med lyset, som passer godt til "det åndelige" Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Dette ble riktig flott Morten, fin HDR og flott motlys, liker godt komposisjonen her. Flott! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Veldig bra - fint motiv og et topp bilde! Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Lyset gjorde det så vakkert Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Veldig fint med det lave motlyset! Likte best det mørkeste,får mer glød! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg