Gå til innhold

Er huawei bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Test 1:

http://www.amobil.no/artikler/huawei_u9000_nero/98651

Test 2:

http://www.mobili.no/tester/test-av-huawei-u9000-nero/

Anmelderne virker ikke overbegeistret, men prisen var jo ikke dum! Andre butikker enn CDON skal ha 800-1000 kr mer for samme telefonen. Jeg ser den kommer med Android 2.2. Nå er vel Android kommet til versjon 2.4 (jeg er ikke helt stødig i det her, men jeg mener det er 2.4 som er nyeste!). Litt gammel versjon altså, men det er jo fullt mulig Huawei har laget en oppdatering eller to.

Lenke til kommentar

Nå er vel Android kommet til versjon 2.4 (jeg er ikke helt stødig i det her, men jeg mener det er 2.4 som er nyeste!).

Versjon 4.0 er den nyeste. Alle versjonene mellom 2.3 og 4.0 har kun vært tilgjengelig for nettbrett, mens i 4.0 (også kjent som Ice Cream Sandwich) er det støtte for både mobiltelefoner og nettbrett.

Tips: ikke kjøp den telefonen. Legg i litt mere og kjøpe en annen til 1500+. Med tanke på oppdatering vil ikke den få Gingerbread 2.3 engang, og ikke forvent mye support fra Huawei ;)

+1

Lenke til kommentar

Huawei er ikke kvalitet.

Kjenner en som har det. Filmopptak hakker, jackplugen er feilplassert så kontakten ikke passer skikkelig, og den har flere softwarefeil.

Kjøp heller telefon på bruktmarkedet om du må spare penger.

En eldre toppmodell fra en anerkjent produsent er et bedre kjøp enn en splitter ny Huawei.

Hva ville du valgt?

En pent brukt BMW, eller en ny LADA til samme pris?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Huawei er faktisk et ganske bra merke, men her i Norge er det bare billigmodellene som er tilgjengelige. I Asia har de mange gode telefoner så vidt eg har forstått. Skal ikke se bort ifra at de vil prøve å endre image fra å være et "billigmerke" i fremtiden ved å slippe telefoner i toppklassen også, men i dag er det et billigmerke her. Eneste produktet av høy kvalitet de har i Norge i dag er vel mediapad, men 7 tommer er kanskje litt stort for en telefon? :p Som nettbrett er det en veldig behagelig størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...