smort1 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Interessant! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 I grunn enig att slike bilder gjør seg best i s/h. Og att en her kan betrakte betrakterne og samtidig få ett bra innblikk i hva de betrakter løfter bildet vesentlig;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 I grunn enig att slike bilder gjør seg best i s/h. Og att en her kan betrakte betrakterne og samtidig få ett bra innblikk i hva de betrakter løfter bildet vesentlig;) Takker Jan Erik! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 En ok betraktning av betrakterne i kledelig s/h. Litt mer luft i v. kant tror jeg på..? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Passer godt med s/h til dette motivet. Sikkert noen ide'er å hente her. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 En ok betraktning av betrakterne i kledelig s/h. Litt mer luft i v. kant tror jeg på..? Takker Morten! Var selv i tvil om jeg egentlig skulle beskjære så knapt. Har nå lagt ut en V2 med mer luft i v. kant slik du foreslår... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Passer godt med s/h til dette motivet. Sikkert noen ide'er å hente her. Takker Melvin! Ja, finner det veldig inspirerende å vandre rundt på utstillingene. Pønsker også på å få deltatt på en av forelesningene i år... Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Her kan en betrakte noe spennende og en fin situasjon, bra i sort/hvit. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Her kan en betrakte noe spennende og en fin situasjon, bra i sort/hvit. Takker Karl-Ivar! PS! Vet du hvordan det ligger an med neste Temadag forresten...? (ser på forumet at det etterspørres)... Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Flott dette Svein, liker best v2 blir litt trangt p v1 på venstre side. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Flott dette Svein, liker best v2 blir litt trangt p v1 på venstre side. Takker Håkon! Ikke uenig med deg der... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 En ok betraktning av betrakterne i kledelig s/h. Litt mer luft i v. kant tror jeg på..? Takker Morten! Var selv i tvil om jeg egentlig skulle beskjære så knapt. Har nå lagt ut en V2 med mer luft i v. kant slik du foreslår... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg