djheaven Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Heisann der. Jeg har i de senere tid fått irriterende problem med 2 av diskene mine. Jeg har kjøpt ny HK for noen mnd siden, men siden den dag, har jeg fått opp at 2 av siskene ikke er tilstede. Intel Rapid lagringsteknologi kommer opp med at disken er kobblet av. Og ikke tilgjenlig. Men tar jeg å maskinscaning via programme, kommer diskene opp igjen. Så, hva er feil med dette #¤%& programme? må jeg kjøre det? Og nei, det er IKKE problem med diskene, har testet de i en anne pc i 14 dager, og der er alt bare fint. Har prøvd å oppdatere programme, og driverne til intel. Men til ingen nytte.. Spec på Pc: Asus P8Z68 V-Pro Intel Core i5-2500K Håper på tips, og gode løsinger før jeg blir gal av pc Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kanskje du kan forsøke en linux live distribusjon å se der om det virker, ubuntu f.eks for å finne ut om det er hovedkortet eller driverne som feiler. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Har linux på pc også. Og der får jeg ikke noe problem. Og det er det jeg reagere også på. Alt virker fint. Men så snart jeg er inne på windows, og går noen minutter. Så starter disken å kødde, eller programme. Skal jeg for eksempel spille, kan pc plutselig låse seg 1 til 2 min. Sånn går det hele tiden. Men spiller jeg i linux, så er det ikke problem.. Så, jeg er sikker på det enten er programme,drivere som lager krøll. Men, hvorda nskal man klare å løse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå