Jonasphilipe Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Noen som kan lage enn enkel men bra, hjemmeside til meg? For profit. Ta Kontakt på pm! Har domene som har lyst og bruke men ikke mer plass på webhotell så fint om du har det. det skal være følgene på siden. Media (videoklipps,Interjvuer) Kontakt skjema biografi - om meg! Gjestebok Kan tilby følgene vis. du har ett genialt domene navn at www.JonasPhilipe.com blir vidreført til Eks. Jonas.dittdomene.no automatisk det betyr klikk inn på hoved domenet ditt. enn reklame banner eller to Artikkler med linker på min Offisiele blogg: Ta kontakt Lenke til kommentar
QatC Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kan hjelpe deg : ) Send meg en PM i innboks med MSN , så skal vi få se hva jeg får til! Mvh Kristoffer Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 beklager sent svar men er på nå:-) sendt msn adresse på pm nå! Lenke til kommentar
droidy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) For en uryddig måte å lage seg hjemmeside på..., filene skal altså ligge på webhotellet til en fremmed utvikler? Da er det vel heller bedre å utsette det, hvis man ikke har råd til et nytt webhotell? Endret 29. januar 2012 av droidy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå