l_man Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hei alle sammen ! Nå har jeg fått min elektrofagprøve utlevert. Noe som virker veldig greit, bortsett fra at jeg aldri har koblet et tidsrele opp noen sinne i hele mitt liv... Dette tidsreleet skal styre ei vifte på et bad. Så når jeg slår på taklyset inne på badet, så skal det gå 10 sekunder så skal viften slå seg på. Noen som kan gi meg en hjelpende hånd å tegne litt for meg? Takker på forhånd Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 er tidreleet gitt, eller kan du velge det selv? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 er tidreleet gitt, eller kan du velge det selv? Kan nok høyst sannsynlig velge selv. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 da er det letteste å velge en løsning ala 43 685 20 den er fra hager, simpelten fordi det var den jeg fant føst, andre produsenter har svært like løsninger, god brukerveiledning med koblingsskjema medfølger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå