Mr.Johanzen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hei! Søstra mi har en bærbar-pc som er rundt 2-3 år. Det er en Acer Aspire 5732 Z. I går brukte hun det helt normalt, også plutselig låser maskinen seg også slår den seg av. Så prøver hun å starte den på nytt, men da får hun BlueScreen. Etter litt om og men, klarer jeg å boot'e den opp slik at hun kommer seg inn på skrivebordet, så skal jeg flytte, og da kommer BlueScreen igjen. Etter dette har maskinen ikke fungert i det hele tatt, nå virker det ikke som om skjermen vil vise bilde en gang, ikke bios en gang. Veldig knotete skrevet, men jeg håper dere forstår hva som er problemet mitt/hennes. Endret 19. januar 2012 av Razy Lenke til kommentar
War Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Siden man har backup, og den er så gammel så har den vel tatt kvelden? Man kan uansett montere disken i en annen maskin og redde ut noe om den ikke er skadet. Ellers står minne og hovedkortet igjen. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Edit Endret 19. januar 2012 av War Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Har tatt ut den ene Rambrikken, å nå virker den som bare det. Men vi får se hvor lenge den varer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå