fanoftheflyers Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei! Jeg lurte på hva jeg skal bedrive helgen med bortsett fra den vanlige fyllekula på lørdag. Av den grunn spør jeg følgende: Hvilke mods er kule til UT? Hvor finner jeg downloads til dette (mods, maps, skins, ....)? Morten Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Ta med deg onkelungen og se Monsters Inc. Det skal jeg :smile: Lenke til kommentar
fanoftheflyers Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 13:20, DrErling skrev:Ta med deg onkelungen og se Monsters Inc. Det skal jeg :smile: Jeg blir sittende å se på OL tenker jeg! Kvinnecurling eller bridge... Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 http://www.planetunreal.com der finner du det meste til unreal tournament. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei fanoftheflyers! Har du ikkje hørt at Bridge er farlig..?Eller kanskje det er derfor du skal sjå på? :wink: Eg for min del trur eg skal prøve å bake ei ostekake (eller Åsta-kake som dei seier i Sogn :wink: ) Og prøve å få lånt litt nett tilgang..For å uploade eit forum for eg og andre fra eit kull fra ein folkehøgskule..:wink: Lenke til kommentar
fanoftheflyers Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 13:28, Mr.Hassan skrev:Hei fanoftheflyers!Har du ikkje hørt at Bridge er farlig..?Eller kanskje det er derfor du skal sjå på? :wink:Eg for min del trur eg skal prøve å bake ei ostekake (eller Åsta-kake som dei seier i Sogn :wink: )Og prøve å få lånt litt nett tilgang..For å uploade eit forum for eg og andre fra eit kull fra ein folkehøgskule..:wink: Det blir for dumt å ta med bridge i OL! Litt off the topic her kanskje? Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: Det blir for dumt å ta med bridge i OL! Litt off the topic her kanskje? Det heter "generell diskusjon"..hvis ikke dette er generelt nok så vet ikke jeg :smile: Men men...hvorfor ikke? Det virker som om vinter-ol blir mer og mer annenrangs ol...De får de sportene som ikke har særlig stor publikumsoppslutning Og kom ikke her og snakk om hvor stort langrenn er i norge...99% av verdens befolkning har aldri hørt navnet "Bjørn Dæhlie" (sp?) Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Det som ille var, var da damehåndball erstattet Babylon 5 på søndagene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå