Emil C. Fredhammer Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Snøfall Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Greit motiv, men ble vel litt vel mye fargetoning over mot det blåe kanskje..! 3'er! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Havner vel på samme som smort1 ang farge...ett lite pirk til,er den kabelen helt oppe i venstre hjørne;) Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Mulig jeg la på for mye saturation i Photomatix. Kunne helt greit croppet bort kabelen i venstre hjørne Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skulle kjøre dette motivet gjennom Photomatix? Photomatix, eller HDR er noe vi bruker på bilder hvor kontrastene er så store at vi får problemer med å få fram detaljerne i høylys og skygge. Men jeg kan ikke se at det skulle være noe problem i dette tilfelle. Dette ikke ment som en kritikk, men heller et spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg