Delvis Skrevet 4. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2022 Erik Botheim ser ut til å bli lagkamerat med Bohinen i Serie A. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2022 Italienske klubber fortsetter å kjøpe Nordmenn. Thorstvedt blir lagkamerat med Konradsen Ceide i Sassoulo. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) Heftig. Erstatter Koulibaly, det er en stor oppgave. Vi har nå ni nordmenn i Serie A såvidt jeg vet. Prøver meg på en liste over norske spillere i topp-fem ligaene (tar ikke med U23 og yngre, eller de som ikke kan spille på det norske landslaget): 9 - Serie A Østigård, Thorsby, Askildsen, Thorstvedt, Palumbo, Ceide, Bohinen, Botheim, Kristoffersen 6 - Bundesliga Sørloth, Ryerson, Lode, Hauge, Bjørkan, Jarstein 5 - Premier League Haaland, Ødegaard, Ajer, Klaesson, Elyounoussi 3 - Ligue 1 Berg, Meling, Haug Ingen i La Liga nå. Totalt 23 stykker, det begynner å bli bra! Vi har også flere talenter i akademiene til United, Everton, Leeds, City, Juventus, Atalanta osv. Noen av de er i vannskorpa nå. Berge og Normann er også spillere som er for gode til Championship, så mulig de flytter på seg snart. Endret 17. juli 2022 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) 4 i champions league! To av dem 1 seeda. Endret 17. juli 2022 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2022 Askildsen lånes ut til Lecce. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 12 hours ago, Snikpellik said: Totalt 23 stykker, det begynner å bli bra! Det beste er at de aller fleste er i klubber der de får mye spilletid. For noen år siden satt alle de norske utenlandsproffene på benken mesteparten av tiden. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Reg2000 skrev (27 minutter siden): Det beste er at de aller fleste er i klubber der de får mye spilletid. For noen år siden satt alle de norske utenlandsproffene på benken mesteparten av tiden. Ja! I tillegg til at mange har en del spilletid er det også flere som er helt sentrale i sine klubber. Litt tilbake til 90-tallet følelse nå egentlig. 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Snikpellik skrev (29 minutter siden): Ja! I tillegg til at mange har en del spilletid er det også flere som er helt sentrale i sine klubber. Litt tilbake til 90-tallet følelse nå egentlig. Jeg husker godt kampen mellom Norge og Mexico på 1994 RFK stadion da jeg kjørte til DC til å se på kampen Jeg er sikkert Norge skal spille i VM 2026 i usa igjen og at jeg skal kjøpe billetter igjen uansett hvilken by det skal spilles Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2022 Oscar Bobb til venstre og Braut Haaland til høyre Under treningsleiren i USA Kampen mot Club America sendes på VG+ kl 3.10 i natt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2022 Braut Haaland starter mot Bayern Munchen. Oscar Bobb på benken. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juli 2022 Del Skrevet 27. juli 2022 12 min bruker Haaland på å putte. Klassetype. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2022 Slik annonseres kommende PL-sesong på Twitter. 2 Nordmenn blant 6 profilerte spillere. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Jarstein klikka på trening og er nå sannsynligvis straks klubbløs. Han legger vel opp snart uansett, men det temperamentet hans er ikke sunt. https://www.dagbladet.no/sport/ny-tysk-beskjed/76902275 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 15. august 2022 Del Skrevet 15. august 2022 Norge har mange spennende spillere ute i europeiske klubber nå. Kan bli et spennende landslag i flere år. Det var en stund Norge var langt nede, og laber interesse for norske spillere..hva har skjedd? Minner litt om det som skjedde med Belgia. Plutselig hadde Belgia masse stjernespillere! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2022 Forfatter Del Skrevet 16. august 2022 Flere har havnet i Italiensk Serie A. Siste nytt, er at Mathias Normann nå er klar for Lecce. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2022 Del Skrevet 16. august 2022 Litt skuffende egentlig. Trodde Normann skulle havne i en større klubb enn som så. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. august 2022 Del Skrevet 16. august 2022 Har vel vært noe skadet i det siste. Eid av en russisk klubb. Sikkert ikke så lett. Enig at det er dumt. Det jeg har sett av ham i form står ikke tilbake for noen i Norge. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2022 Forfatter Del Skrevet 16. august 2022 Da er Hauge klar for Gent (lån) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå