Scarvo Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Stefan Johansen har nå signert permanent for QPR. Takk for alle øyeblikk du har gitt meg. Du vil bli savnet blant oss Fulham-fans. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2021 Sikkert ikke mange som er enig, men jeg sysn det var dumt at Johansen gav seg på landslaget. Tipper det var pga mye negativ omtale som jeg syns lite om. Er ikke så ubrukelig som mange vil ha det til. Lenke til kommentar
AustadMessi Skrevet 30. juli 2021 Del Skrevet 30. juli 2021 Synes det er fint at vi har begynt å få ut flere av våre unge profiler til et høyere nivå. (Dønnum, Klaesson, Daland, Holmgren Pedersen ++ ) Også at flere av landslagsspillerne våre har kommet seg til klubber på et høyere nivå (Ajer, Stranberg, Meling, King ++)) Nå mangler bare å få ut Glimtgutta Berg og Bjørkan og Ferdrik Aursnes samt en bedre klubb til Sander Berge, så kan Solbakken være fornøyd med overgangsvinduet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2021 Forfatter Del Skrevet 2. august 2021 (endret) Jesper Daland imponerer i Belgia. Banens beste for andre gang på rad. Vår kommende nye midtstopper bauta? Endret 2. august 2021 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Superteale Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 blured skrev (På 2021-7-29 den 13.09): Hadde forøvrig vært gøy med Martin permanent i PL / Arsenal. Tror også det er best for utviklingen hans. Det kan være at han kunne fått det til i Real Madrid. Men presterer han ikke fra første kamp der, blir det atter en høst med benketilværelse for han. Det han virkelig trenger i denne delen av karrieren er at han får spille kamper hver eneste uke. Vis skjult innhold Hvsi Martin forsvinner fra RM, håper jeg det blir til en klubb som spiller stabilt i Champions League..... Lenke til kommentar
Villans20 Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 4 hours ago, Superteale said: Hvsi Martin forsvinner fra RM, håper jeg det blir til en klubb som spiller stabilt i Champions League..... Men så er spørsmålet om han er god nok for en Champions League klubb. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 Ingen vits å spille for en klubb som spiller i CL jevnlig om han ikke selv får spilletid. Fokuset hans bør være å få så mye spilletid som mulig nå. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2021 Forfatter Del Skrevet 7. august 2021 J P Hauge er klar for E Frankfurt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Berget fra start mot Birmingham. Lenke til kommentar
AustadMessi Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Hattrick av Braut… som vanlig 🙄 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Kan nevnes også at Ajer startet og spilte 74 minutter for Brentford i generalprøven mot Valencia. Vant 2-1. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Pellegrino ferdig i Saudi-Arabia Amahl Pellegrino (31) har spelt sin siste kamp i Saudi-Arabia og ser ikkje bort frå ein retur til norsk fotball. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Brentford-manager Thomas Frank har virkelig troen på Ajer. Håper han kan innfri i PL. – Jeg synes at Kristoffer er en av de mest spennende midtstopperne i Europa. Han har et kjempepotensial, og profilen hans passer perfekt med det vi ser etter i en midtstopper, sier Frank til TV 2. – Fem år i Celtic har gitt ham en god utdannelse. Han er blitt kjent med det britiske spillet, og har fått intensitet og duellstyrke inn i sitt eget spill, sier Frank. – Han kan føre ballen med seg frem, slå pasninger gjennom ledd og være veldig rolig. Vi håper vi kan løfte de ferdighetene ytterligere, og få ham til å ta enda bedre beslutninger med ball, sier Frank, og fortsetter: – Han er 23 år. En god alder for en midtstopper, men samtidig en alder som gjør at vi kan utvikle ham videre. Jeg ser et kjempepotensial i Kristoffer. – Vi har en klar strategi fra topp til bunn i klubben. Vi vet hvilken måte vi skal spille på, vi vet hvilke spillertyper vi vil ha i ulike posisjoner. Så vi vet hva vi leter etter, og vi bruker data og statistikk på å finne det. I tillegg til at vi bruker mye tid på videoscouting av den aktuelle spilleren, og sørger for å møte ham før vi henter ham til klubben, forklarer manager Frank. – Mer eller mindre alle i klubben, sportsdirektører og trenere, skal være enige i om vi skal hente en spiller. Det betyr at hele klubben føler et ansvar for å utvikle den spilleren og legge til rette for at han skal prestere, sier Frank. Les resten her: https://www.tv2.no/sport/14156037/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Gleder meg å se han i kveld Lenke til kommentar
Villans20 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Ajer fra start. Gøy Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Hvordan klarte han seg? Får ikke sett kampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Vært solid! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Hvorfor ble han bytta ut? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Haaland involvert i alle Dortmunds fem mål, to scoringer og tre assist (!!!). I tillegg kommer Hauge inn for Frankfurt i samme kamp og scorer i debuten! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå