Delvis Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Stefan Johansen med scoring for Celtic igjen. Slo på akkurat for sent til at jeg fikk sett det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Deila mot Hareide i CL-playoff. Blir enten Johansen eller Eikrem/Berget i CL da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Synd. Hadde håpet begge gikk videre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Ingen drømmedebut for J king med Bournemuth. Byttet ut etter 52 min. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Nyland fra start mot Dortmund. Går på Eurosport II Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Ingen god dag på jobben for Nyland, ser jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Diomanda har skrevet under for Hull.Engelsk fotball. Benken neste? Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Diomanda har skrevet under for Hull.Engelsk fotball. Benken neste? Tipper 50-50 benk og start. Hernandez og Akpom har sett bra ut så langt i år, Aluko kan blomstre igjen i Championship og Greg Luer er et lokalt talent som har putta et par mål i de kampene han har fått spille. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Diskerud spillte en bra kamp mot Peru igår for USMNT. Det blir spennende å se hvor mye spilletid han får på tirsdag når de spiller mot Brasil Klinsmann er glad i Mix men han har ikke spilte så bra med Villa og Lampard på NYCFC og må forbedre seg til å fortsette å bli med landslaget Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Hadde neppe vært god nok for Norge i dag tror jeg Mix? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Berisha scoret for Furth. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Kan ta med at Henriksen scoret for AZ i gårsdagens Europa lige kamp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Bjørn Maars Johnsen ble matchwinner for Litex Lovech. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Jarstein spiller for Hertha Berlin. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Wolff Eikrem ble matchvinner for Malmø med kampens eneste mål.Johansen på benken for Celtic. Parr igjen tilbake på banen for Ipswich. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Høgli ute med ryggbrudd. Høyst sannsynlig uaktuell for landslagstroppen (som tas ut i morgen kl. 10.00) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Huff, det var veldig synd... Jarstein(og Ciljan) spilte hele kampen for Hertha Berlin i dag. Håper han får spille i stedet for benkesliteren Nyland. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Henriksen scoret avgjørende mål igjen for AZ. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Kan nevne at Håvard Nordtveit kom inn og scoret fro BG. Og at Jonathan Parr spilte 90 min for Ipswich. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jarstein må vel få stå i mål i kvalikken nå? Holdt nullen i dag. Ciljan også med 90 minutter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå