Delvis Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2020 Lanseringen av Børven i Tyrkisk fotball 3 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Hauge på benken for AC Milan. Får sikkert sine første minutter for klubben i løpet av 2. omgang Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Delvis skrev (På 1.10.2020 den 13.46): Lanseringen av Børven i Tyrkisk fotball Herre min. Håper han fikk ekstra betalt for å være med på det der. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Nå byttes Hauge inn på AC Milan Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Hvor god vil dere si Joshua King egentlig er? Personlig mener jeg han ikke holder PL-nivå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Scarvo skrev (19 minutter siden): Hvor god vil dere si Joshua King egentlig er? Personlig mener jeg han ikke holder PL-nivå. Han har vel bevist over noen sesonger nå at han er en helt OK PL-spiller... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 Stopperen Hanche-Olsen er klar for Gent. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Sexylubb1 skrev (10 timer siden): Han har vel bevist over noen sesonger nå at han er en helt OK PL-spiller... Jeg tenkte mer nå for tiden. Går rykter om at min klubb (Fulham) skal ha vært interessert i å hente han, men usikker hva jeg tenker om det. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Scarvo skrev (23 minutter siden): Jeg tenkte mer nå for tiden. Går rykter om at min klubb (Fulham) skal ha vært interessert i å hente han, men usikker hva jeg tenker om det. Han er 28 og har gjort det godt nok i PL til at Fulham burde være tjent med å signere ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 King ble værende i bourmourh gitt. Vakke det han var hypp på i sommer. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Kan vel fortsatt stikke til en middels PL-klubb innen 16/10. Ikke helt usannsynlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Vært tynn suppe så langt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (27 minutter siden): King ble værende i bourmourh gitt. Vakke det han var hypp på i sommer. Wilson er borte da, så nå blir vel han fort førstevalg på topp? Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Er ikke vinduet stengt?! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 RaptorStrike skrev (4 minutter siden): Er ikke vinduet stengt?! Ikke fra EFL. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 RaptorStrike skrev (4 minutter siden): Er ikke vinduet stengt?! Premier League-klubber kan signere spillere fra lavere divisjoner i England fram til 16 oktober! Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Snikpellik skrev (14 minutter siden): Spennende det. Men jeg skjønner ikke hvorfor han ikke gikk til Italia eller Spania. Mulig at budene fra bl.a. Torino ikke ble akseptert, men jeg synes King fortjener en annen klubb enn en sliteklubb i EPL. West Ham er jo mer spennende enn B'mouth, men føler meg ikke trygg på at han får fast plass som midtspiss der. Om han spilte for en mindre klubb i Italia eller Spania for eksempel, ville han trolig få mye bedre utnyttelse av sine enorme krefter og evner som oppspillspunkt. Har jo sett det gang på gang som bestemann på et middelmådig landslag (selv om ting har endret seg der nå). Kunne lagd mye trøbbel for de største klubbene i sør-Europa tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå