Delvis Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Samuelsen bommer med sin straffe. Tenkte jeg det ikke. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Samuelsen herjer i 3 divisjon i england, mens Ødegaard sliter i 3 divisjon i Spania. Samuelsen har imponert stort. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Samuelsen får stor skryt i england Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Både Selnæs og Søder er i startoppstillingen mot Monacco. starter kl. 17. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Både Selnæs og Søder er i startoppstillingen mot Monacco. starter kl. 17. Så at lagoppstillingen var offentliggjort allerede rundt ett tia. Du ser aldri en lagoppstilling tidligere enn en time før match i PL. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Ser det endret til Selnæss på benken. Søderlund spiller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Kristoffer Ajer går til Celtic. Sjeldent jeg er veldig negativ til norske unggutter som går ut for å få erfaring, men her må jeg si jeg er skeptisk. Han går til en klubb som ligger helt sportslig brakk, som altså er ganske mye dårligere enn de beste tippeligaklubbene. Det er en klubb som spiller i en skikkelig mikke-mus liga. Ikke nok med det, han blir jo hentet fordi han er nordmann av en norsk trener. Når denne Deila får fyken, hva skjer med satsingen på Ajer da? Det kan jo ingen garantere for. Da kan det godt hende at han kommer rimelig out of favor. Nei, dette var en overgang jeg ikke satte pris på. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Synes på ingen måte at Ajer lever opp til hypen han fikk forrige sesong. Alt for treig til å spille så langt oppe på banen. Ser for meg han som en brukbar midtstopper i tippeligaen i fremtiden. Langt ifra god nok for en klubb som Celtic. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Langt ifra god nok for en klubb som Celtic. "En klubb som Celtic". Nå har det seg slik at Celtic er like god som en middels TL-klubb, som spiller i en liga hvor det er OBOS-nivå på de andre lagene. Forskjellen er bare at Celtic har litt større stadion enn en klubbene i tippeligaen. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Flytte fra vakre og solfylte Sørlandet til gråe og triste Skottland, at han gidder. Noe høyere nivå enn Tippeligaen er det heller ikke der borte. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Hva er greia med Start spillere som skal bli proffer i utlandet? Tror ikke jeg kan huske et eneste tilfelle der det ikke har gått på trynet mer eller mindre. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Langt ifra god nok for en klubb som Celtic. "En klubb som Celtic". Nå har det seg slik at Celtic er like god som en middels TL-klubb, som spiller i en liga hvor det er OBOS-nivå på de andre lagene. Forskjellen er bare at Celtic har litt større stadion enn en klubbene i tippeligaen. ja du har forsåvidt rett i det. Folk forventer hverfall mye mer. Spiller du ikke til forventningene blir du halshugget av fansen.. Rosenborg og Molde er fult på høyde om ikke bedre en Celtic pdd. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Wikheim er ikke i startoppstillingen til CL kampen mot Wolfburg. Kanskje på benken?Håper han kommer inn. Det er en spiller jeg har litt tro på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Startoppstillingene er ikke klare før 1 time før avspark. De du evt ser nå er bare kvalifiserte gjettinger på hvordan den skal bli, ikke noe klubben selv har gått ut med. Wikheim starter ikke uansett, da han er rett tilbake fra skade. Kanskje han er på benken. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Wikheim er ikke i startoppstillingen til CL kampen mot Wolfburg. Kanskje på benken? Håper han kommer inn. Det er en spiller jeg har litt tro på. lyskeskade på han. Endret 18. februar 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2016 Dio fra start mot Arsenal. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Dio var totalt usynlig i hele kampen, Ødegaaard starter for Castilla 3-1 til pause Ødegaard vært god ifølge VG Live men det sier de jo alltid. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Både Ole og Søder fra start mot Marseille. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå