entername Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hei Eg har eit Crosshair IV Formula med ein Phenom X2 965 "Black Edition". Til HK har eg kjøpt ei heildekkande vannblokk frå EK. Til Prosessoren kjøpte eg EK-Supreme HF. Skjermkorta har eg bestilt kvar si EK fullcover blokk til. Dei er av typen HD5870. Det eine kortet må eg overklokke litt ettersom det er litt treigare enn det andre (snakker kun om 50MHz so det trur eg skal gå bra). Alle blokkene er BTW med nickel finish, dersom det har nokon betydning. Til radiator har eg tenkt og bruke radiatoren/varmeveksleren frå cupevarmeren på ein bil eller ein MC-radiator. Eventuelt kansje lage ein av kopper. Heile sulamitten skal mest truleg inn i eit gammalt dragon midi-tower. Plass er det med andre ord ikkje mangel på. Eg er åpen for forslag med tanke på pumper o.l. hittil har eg tenkt på eheim 1048 ettersom denne ikkje kostar allverden. Vanntank lager eg i kobber. Det eg eigentleg lurer på her er korleis bør ein distribuere vattenet med tanke på kjølebehov og kor mange separate løkker bør man bruke? Bør man eventuelt køyre to løkker til skjermkorta eller kan man like godt køyre ei? Takker på forhand for gode tilbakemeldingar :!: Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Urhh. Du klarer deg i grunn helt fint med én pumpe. Til nøds kan du vel kanskje kjøre skjermkortene på én, og HK+CPU på en annen. Skjønner i grunn ikke heeelt hva du sikter til. Endret 19. januar 2012 av lolvik Lenke til kommentar
entername Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Urhh. Du klarer deg i grunn helt fint med én pumpe. Til nøds kan du vel kanskje kjøre skjermkortene på én, og HK+CPU på en annen. Skjønner i grunn ikke heeelt hva du sikter til. Tenkte ikkje å ha fleire pumper tenkte meir på på å ha ein fordeling med separate slanger til dei ulike komponentane (paralellkople dei) kontra og kople ting etter kvarandre (seriekople dei). Eg lurte og på kva dimensjonar ein bør ha på niplane for å fordele vattenet best muleg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Seriekobling med pumper. Parallellkobling på radiatorer og blokker med lik motstand. Du vil ha kaldest mulig vann inn til blokkene og varmest mulig vann inn til radiatorer. Lenke til kommentar
entername Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Seriekobling med pumper. Parallellkobling på radiatorer og blokker med lik motstand. Du vil ha kaldest mulig vann inn til blokkene og varmest mulig vann inn til radiatorer. Ok so vist eg skal ha ein pumpe og ein radiator so er det ein slange mellom dei og deretter ein fordeling med eit rør vidare til kvar av blokkene. Lit usikker på korleis eg eventuelt skal lage ei sånn fordeling's blokk, men det skal nokk gå bra. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Seriekobling med pumper. Parallellkobling på radiatorer og blokker med lik motstand. Du vil ha kaldest mulig vann inn til blokkene og varmest mulig vann inn til radiatorer. Ok so vist eg skal ha ein pumpe og ein radiator so er det ein slange mellom dei og deretter ein fordeling med eit rør vidare til kvar av blokkene. Lit usikker på korleis eg eventuelt skal lage ei sånn fordeling's blokk, men det skal nokk gå bra. Finnes mange T-koblinger, lett å få tak i og lett å sette opp. Kun parallell mellom identiske blokker, hvis ikke får du potensielt for lite flyt gjennom en av blokkene. Lenke til kommentar
entername Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Seriekobling med pumper. Parallellkobling på radiatorer og blokker med lik motstand. Du vil ha kaldest mulig vann inn til blokkene og varmest mulig vann inn til radiatorer. Ok so vist eg skal ha ein pumpe og ein radiator so er det ein slange mellom dei og deretter ein fordeling med eit rør vidare til kvar av blokkene. Lit usikker på korleis eg eventuelt skal lage ei sånn fordeling's blokk, men det skal nokk gå bra. Finnes mange T-koblinger, lett å få tak i og lett å sette opp. Kun parallell mellom identiske blokker, hvis ikke får du potensielt for lite flyt gjennom en av blokkene. Ah eg forstår. Kva bør eg då kople først. Eg kan desverre ikkje paralell kople skjermkorta heller ettersom det ikkje er 100% identiske blokker. Vil det være lurt å starte med prosessoren ettersom dette er ei "High Flow" blokk? NB: Eg kan slenge inn ein link til samtlige av blokkene i morra, akuratt no er eg på vei til å pakke ned skulebøkene og stikke heimover so eg gidd ikkje ta det nett no. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Rekkefølge i en loop har i praksis ingenting å si så lenge pumpe kommer etter reservoar/tank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå