Mister t Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Skal handle, og liker å gjøre det med VISA. Hvilke butikker? Jeg vet PSDATA har muligheten. Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 gå inn på hjemmesidene deres og se da vel Lenke til kommentar
joernb Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Agicom tar Visa og Mastercard Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 PSdata ihvertfall. Som sagt, bare å gå inn på sidene deres å se... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 www.3dfxcool.no tar visa og master... Jeg handler heller der enn på microplex, pga denne muligheten... Njaal Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 PCUtstyr.no også. For et år siden kjøpte jeg noe småtteri der. For å slippe oppkravsgebyr betalte jeg med VISA. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 ITButikken ... med 5,75% risikogebyr ser det ut til. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 itbutikken sier de fleste en bør styre unna... psdata hadde en grei ordning, mpx også vil jeg tro, ellers er det vel bare å se på sidene deres og finne ut om de har eller ikke støtte for visa. "]www.3dfxcool.no tar visa og master... Jeg handler heller der enn på microplex, pga denne muligheten... Njaal Nå får du ikke akkurat handlet pc-komponenter der... Er vel kanskje det dette tilfellet gjelder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå