lardvader Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ikkje den neste generasjonen, og neppe den neste igjen. Erfaringsmessig slår aldri desse spådomane til. Helt enig - tror dette vil ta mye lengre tid før det kan blir bra nok og de store konsollprodusentene er fornøyde med en løsning. De er jo tross alt interessert i å tjene mest mulig penger... Foreløpig er jeg godt fornøyd med hvordan det fungerer i dag. Foretrekker stort sett å ha den fysiske kopien av spillene mine også bortsett fra PC hvor jeg gjerne vil ha det rett på Steam. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Dem forskjellige firmaene i markedet ser ut til å ha lagt seg på forskjellige strategier. Sony ser ut til å ha brukt spillkonsollene som teknologi-demo. CD, DVD, Bluray, Cell osv. Microsoft ser ut til å ha brukt xbox som en testklut for levering av digitale "varer" og tjenester, som dem nå også ser ut til å porte til Windows. Nintendo ligger på den tradisjonelle linja med å selge spill som funker for hvermannsen. Greia er om ARM og Android (den mest sannsynlige platformen) kan bli "bra nok" til å undergrave i første omgang Nintendo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå