Joachim_F Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 For de som liker krevende spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 .... Bra at alt er permanent (latterlig nok som det er at det tydeligvis ikke er standarden), men var ikke alt permanent i Bioshock 1/2 da? Våpenoppgraderinger, tonics (?) og alt slikt som jeg ikke husker hva het. (Har vanskelig for å tenke meg et spill hvor slikt ikke er permanent.) Uhørt med Game Over skjerm da. Trodde vi hadde utviklet oss forbi slike frekkheter! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Liker navnet på modusen i det minste, selv om den virker å kun inneholde det som burde vært standard. (Har vanskelig for å tenke meg et spill hvor slikt ikke er permanent.) Må ikke ta sjansen på at spilleren kan gjøre "feil", vet du. Lenke til kommentar
Festkaramell Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Min store beef med Bioshock var det kjedelige gameplayet og jeg vet ikke helt om mer action kommer til å løse det. 1999-modus høres litt mer interessant ut i hvertfall. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Bishock 1 i alle fall, syntes jeg var meget underholdende og spennende. Artig vri med 1999-modus, dog dette ikke er noe jeg kommer til å benytte meg av. Er litt forskjell med Game Over på f.eks Mega Man X/Super Mario og spill av typen Bioshock, imo. Lenke til kommentar
-Tjafs Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Her tror jeg nok utviklerne tenker tilbake til System Shock 2 fra 1999. Ett legendarisk spill som jeg enda prøve å fullføre.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Aha, da stiller det seg litt annerledes. Tenkte at det var en referanse til eldre spill generelt Lenke til kommentar
Blåmann Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Bioshock 1 en var gørr kjedelig da det ikke hadde noen konsekvenser når man døde. Det var jo bare å bli ressurecta i en fryseboks rett borti høgget. Ser samme problemet i mange spill, spesielt Skyrim. De har blitt altfor lette og lite utfordrende. Men det er vel kanskje det som er meninga nå som spill er big buisniss og selv bestemor skal kunne spille. Heldigvis finnes det unntak. Batman Arkham City kan til tider være ganske utfordrende på Hard. Bra de implementerer denne modusen. Ser ut til at jeg skal plukke opp spillet og sjekke det ut ihvertfall nå som denne nyheten kom. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hah, Batman Arkham City var da aldeles ikke noe mer utfordrende enn Bioschock 1, på hvilken måte i så fall? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 "BioShock Infinite får «1999-modus»".. Eg tenkte at dette var ein modus for dei som hadde dårlig pc og likte playstation 1 grafikk eg... 3 Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Bioshock 1 en var gørr kjedelig da det ikke hadde noen konsekvenser når man døde. Det var jo bare å bli ressurecta i en fryseboks rett borti høgget. Absolutt, men du kan jo skru fryseboksane av. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Store forventninger til denne tittelen. Koste meg gløgg ihjel med første Bioshock. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 In bioshock were gonna party like its 1999 Lenke til kommentar
Trono Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ah, dette høres bra ut! Savner virkelig noen større utfordringer i dagens spill. Er vel en grunn til at jeg har brukt mere tid på Mega Man 9 og The Binding of Isaac i det siste enn jeg har brukt på AAA-titler.. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Gleeeeder meg! Jeg synes det er greit å ikke bli satt så mye tilbake når man dør i spill hvor historen er så mye i fokus. I andre spill sier jeg ja takk til straff. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dette liker jeg! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Liker navnet! Minnene fra System Shock 2 kom tilbake. Men om det blir enda mer fokus på action så er jeg skeptisk. Istedenfor at raske reflekser skal være avgjørende så vil jeg heller ha gameplay hvor man bruker taktikk og strategi i større grad. Dessuten så synes jeg at man burde gå mer tilbake til røttene på de gamle pen and paper rollespillene. Jeg savner virkelig Troika Games her. Spill idag er altfor lite krevende. Folk nevner ofte Skyrim som for lett og det synes jeg er på sin plass. Jeg måtte innføre mine egne begrensinger i spillet for at det skulle bli mer utfordrende. Men jeg tolker dette glatt som en god nyhet Håper det er noe i det de sier. Endret 22. januar 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå