Gå til innhold

Erfaringer Lian Li PC-A77F

Anbefalte innlegg

Har p.t et Corsair Obsidian 700D. Har også hatt HAF932 (manglet støvfiltere og likte ikke look'en) og Fractal R2 (god og støysvak, men ikke optimal IMO til vannkjøling og for god luftkjøling med overklokking måtte jeg åpne toppen og sidedekslet og dermed forsvant de støysvake egenskapene). Kjøpte Obsidian da jeg tenkte å ha gode muligheter til senere å sette opp vannkjøling. Denne ideen er forløpig ikke realisert og vet ennå ikke når jeg realiserer tanken. Jeg er ikke fornøyd med kjøleegenskapene (luft) til 700D. Har Noctua NH-U12P som kjøler. Tanken er et nytt kabinett som kjøler godt på luft og som også er velegnet den dagen jeg går for vannkjøling. Går helst for fulltower med tanke på god plass og mindre begrensninger i fremtiden.

Har sett på Lian Li PC-A77F.

https://prisguiden.no/produkt/lian-li-pc-a77f-123314

Prisen er helt OK utifra hva jeg har lest/hørt om kvalitetene til Lian Li samt at kabinettet vil kunne tjene alle mine "påfunn" i flere år. Kabinettet faller i smak estetisk og ser ut til å inneha de egenskapene jeg etterspør. Hva slags synspunkter og erfaringer med dette kabinettet finnes der ute?

Endret av vannreven
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Lian-Li kabinettene er noe av det beste du får tak i, jeg har selv hatt 2 stk Lian-Li PC-70 kabinett. Jeg har et stående nå, rimelig strøkent. Står kun å støver ned da jeg ikke bruker stasjonær pc lenger. Er sort. Viftene fungerer ypperlig. Ble vel brukt i kanskje 2år før det ble satt ned i kjellern..

Er dette noe som er interessant? Kunne tenkt meg å selge det ettersom det bare står å tar plass. Slikt kabinett fortjener å bli brukt.

Mvh Andreas

Endret av armani87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...