alienelite Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Heisann, jeg er en 15 år gammel gutt som fyller 16 om ikke så veldig lenge. Jeg har tenkt til å skaffe meg ett kjøretøy som jeg kan bruke frem til jeg er 18. Jeg har derfor ønsker om en scooter, som jeg kan bruke til og fra skolen og lignende. Jeg bor ikke langt utenfor oslo, og regner med å bruke scootern 3-5 ganger daglig. Jeg har ingen spessielle ønsker, så tar imot alle forslag og anbefalinger! Gjerne legg ut både moped og scooter forslag! Håper dere vil hjelpe, jeg vet virkelig lite Thomas Endret 19. januar 2012 av alienelite Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Har du et budsjett? Skal den være ny eller brukt? Og hvorfor scooter ovenfor moped? - Gilera Runner 50 - Aprilia SR 50 - Peugeot Speedfight 3 Endret 19. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Vil vel prøve og holde med innenfor 15.000 og da blir det vel brukt Liker scooter bedre... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Med scooter slipper du giringa, og alle ståldeler er trygt beskyttet bak plastkåpa. Dessuten kan du stappe hjelmen inn i setet, der den er beskyttet fra regn og tyveri. Skuter er genialt Moped som ikke er skuter kan kanskje ha sine fordeler i terreng, da de har større hjul. Men Thomas sa jo at han bor i Oslo. Store hjul kan være en fordel dersom det er mye brostein, men ellers ville jeg anbefalt skuter. Kjøp kjent merke. Kinavare kan bli problematisk senere. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Nevnte tre scootere i min første post. Har prøvd alle syklene. Morsomme alle sammen. Men må si jeg liker Aprilia best. Mye grunnet komfort, utseende, og gode deler. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Har du et budsjett? Skal den være ny eller brukt? Og hvorfor scooter ovenfor moped? - Gilera Runner 50 - Aprilia SR 50 - Peugeot Speedfight 3 Aerox kan vel også nevnes. Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Takkar, hvor mye koster en sånn da? Og folkens, gjerne kom med fler og personlige meninger! Tar imot alt med ett stort takk! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hold utkikk på Finn.no! Ville sett på modeller som er etter 2007++. Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Hold utkikk på Finn.no! Ville sett på modeller som er etter 2007++. I will! Thanks! Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hvor mange kilometer bør den maks ha godt for at det forsatt er lurt å kjøpe den? Tar imot flere forslag, inkusiv mopeder! Noen som vet noe om disse? Scooter Endret 19. januar 2012 av alienelite Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Skrives mye negativt her; http://www.mopedportalen.com/forum/topic/217350-agirra-scooter/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå