Gå til innhold

Championship Manager 01-02, problemer med installasjon fra CD

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg har lenge tenkt å spille championchip Manager 01-02. Dette spiller er jo ganske gammelt, men jeg har cd-plate til det. Men jeg får ikke til å installere det spillet. Jeg trykker på kjør osv.. Også godkjenner jeg at den skal kjøre, men så skjer det ingenting.

Noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å få dette til å installere seg ?

Jeg har Windows Vista, så trudde at det ville funke på denne pcn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei !

Jeg har lenge tenkt å spille championchip Manager 01-02. Dette spiller er jo ganske gammelt, men jeg har cd-plate til det. Men jeg får ikke til å installere det spillet. Jeg trykker på kjør osv.. Også godkjenner jeg at den skal kjøre, men så skjer det ingenting.

du kan evt kjøre å kjøre det i forskjellige kompatibilitet, og kjøre den som administrator. evt bare laste ned spillet..

Lenke til kommentar

Hei !

du kan evt kjøre å kjøre det i forskjellige kompatibilitet, og kjøre den som administrator. evt bare laste ned spillet..

Kan vel svare deg jeg au, dette vil 99.99% sikkert ikke gå. Det er dette jeg har gjort, men enda ikke fått det til å innstallere på Win 7 64-bit. Dette gjelder forsåvidt også en hel drøss av andre spill som er sånn ca. passe like gamle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...