holjr92 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hei ! Jeg har lenge tenkt å spille championchip Manager 01-02. Dette spiller er jo ganske gammelt, men jeg har cd-plate til det. Men jeg får ikke til å installere det spillet. Jeg trykker på kjør osv.. Også godkjenner jeg at den skal kjøre, men så skjer det ingenting. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å få dette til å installere seg ? Jeg har Windows Vista, så trudde at det ville funke på denne pcn. Lenke til kommentar
holjr92 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Håper noen der kan hjelpe en udugelig pc-bruker Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) www.fmnorge.no er nok en bedre side for sånne spm. Endret 23. januar 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
igxx Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei ! Jeg har lenge tenkt å spille championchip Manager 01-02. Dette spiller er jo ganske gammelt, men jeg har cd-plate til det. Men jeg får ikke til å installere det spillet. Jeg trykker på kjør osv.. Også godkjenner jeg at den skal kjøre, men så skjer det ingenting. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å få dette til å installere seg ? Jeg har Windows Vista, så trudde at det ville funke på denne pcn. du kan evt kjøre å kjøre det i forskjellige kompatibilitet, og kjøre den som administrator. evt bare laste ned spillet.. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei ! Jeg har lenge tenkt å spille championchip Manager 01-02. Dette spiller er jo ganske gammelt, men jeg har cd-plate til det. Men jeg får ikke til å installere det spillet. Jeg trykker på kjør osv.. Også godkjenner jeg at den skal kjøre, men så skjer det ingenting. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å få dette til å installere seg ? Jeg har Windows Vista, så trudde at det ville funke på denne pcn. du kan evt kjøre å kjøre det i forskjellige kompatibilitet, og kjøre den som administrator. evt bare laste ned spillet.. Kan vel svare deg jeg au, dette vil 99.99% sikkert ikke gå. Det er dette jeg har gjort, men enda ikke fått det til å innstallere på Win 7 64-bit. Dette gjelder forsåvidt også en hel drøss av andre spill som er sånn ca. passe like gamle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå