Tardface Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hei. Holder på å selge to t-skjorter på finn.no, da en engelskmann tok kontakt med meg og sa at han ville kjøpe de. Men han ville at pakken skulle shippes til sønnen hans som bor i utlandet, mot at han skulle betale meg 700kr for frakt. Han ville at handelen skulle gjennomføres gjennom PayPal, for at det skulle være sikrest mulig både for kjøper og selger. Dermed lurer jeg på hvordan PayPal fungerer? Får man betalt når varen har kommet frem? Betales pengene inn før varen sendes? Hvordan gjøres det? Er litt tvilsom til denne fyren, så lurte på om det er noen måte dette kan være svindel/lureri på? Er ikke paypal ganske trygt da? Takk for svar, Mvh Tardface Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Dette er en velkjent scam. Dropp kontakten med personen og selg det til noen i Norge. Og om verdien på t-skjortene er høy så bruker du Finn betalingsgaranti. Den er der for en grunn Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 fikk nå beskjed om at t-skjortene skulle shippes til Nigeria... tror jeg beholder skjortene for meg selv, jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå