SKAREN Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Grunnen til dette er at en kompis partierte c: stasjonen til kun 1GB, og hele windows tar jo opp denne plassen alene. Så for å kunne overføre 1GB til C: stasjonen må jeg da formatere hele disken på nytt? Eller er det en måte å få flyttet 1GB fra f.eks E:stasjone.? MVH, SKAREN Lenke til kommentar
Domino Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 selv 2gb er alt for lite for C-disken om du har tenkt å installere programmer at all.. Partition Magic kan flytte ledig disk-plass mellom partisjoner uten å måtte formatere Lenke til kommentar
SKAREN Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 selv 2gb er alt for lite for C-disken om du har tenkt å installere programmer at all.. Partition Magic kan flytte ledig disk-plass mellom partisjoner uten å måtte formatere Jeg tenkte å overføre 5 GB til C: stasjonen, tok bare eksempelvis 1 GB. Du nevner partion Magic kan flytte ledig disk plass, er dette en funkjson i windows 2000.? Forøvrig, har jeg et program som kan partiere, men da må jeg slette alt og legge windows inn på ny. Håpet å slippe det. MVH, SKAREN Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 partion Magic er et program som du kan laste ned fra nettet Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Grunnen til dette er at en kompis partierte c: stasjonen til kun 1GB, og hele windows tar jo opp denne plassen alene. Så for å kunne overføre 1GB til C: stasjonen må jeg da formatere hele disken på nytt? Eller er det en måte å få flyttet 1GB fra f.eks E:stasjone.? MVH, SKAREN http://www.hardware.no/guider/partisjonere/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå