Gå til innhold

Starter eget: FIGHTLAB

Anbefalte innlegg

http://iloapp.wushunorway.com/blog/kim?ShowFile&image=1326878557.jpg

Jeg er utrolig stolt over å kunne presentere Fightlab, mitt eget treningskontor som vil spesialisere seg innen fysisk testing for kontaktidrettsutøvere og skaderehabilitering.

Planen var å starte om ca 1 år etter hjemkomst fra USA, men jeg fikk en så utrolig god pris på et lokale på Hovseter at jeg måtte slå til. Per i dag er det et rålokale og det må derfor gjøres store oppgraderinger for at alt skal bli bra, oppussingsarbeidet er på anbud nå og estimert åpning er i mars. Planen er at det vil bli bygget et lite minigym på ca 22 kvm med treningsutstyr sponset av adidas i Storbritannia gjennom en god venn, samt målingsutstyr for testing av reaksjon og slag/sparkstyrke.

Det mest spennende ved dette prosjektet for mange blir helt klart den fysiske testen Fightlab Champion og flere av landets desidert beste toppidrettsutøvere har meldt ønske om å ta denne testen. Det blir utrolig spennende å se hvordan resultatene blir mellom de forskjellige idrettsgrenene når den tid kommer!

I mellomtiden jobber jeg for harde livet med å få alt av oppussing klart, bygge kontaktnettverk frem til oppstart, holde wushutreninger på Mudo Torshov, trene selv på Olympiatoppen og min supre ekstrajobb hos City Self-Storage.

Ingen ting er bedre her i livet enn å være kjempeopptatt og bare føle at dagene flyr!

For mer informasjon om Fightlab og konseptet, sjekk hjemmesiden her:

www.fightlab.no

Håper å se noen forumister innom etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...