TST Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Demonstrasjon av siktemekanikker og våpen. Se filmen nå Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Eg er glad i desse tek-dagbøkene til Rockstar. Hugsar dei godt frå RDR si tid. MP3 ser ut til å bli ei verdig fortsetjing på Max Payne spela. Vonaleg føljer det med ei "oppsummering" på MP1 og MP2. Er ser ikkje føre meg at eg orkar spele gjennom dei ein gong til. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Du kan jo alltids bare lese plotsammendragene på wikipedia.. Hyggelig å se litt gameplay fra de delene hvor Max fortsatt er i NY med samme klærne osv. Jeg begynner å venne meg til tanken om at spillet ikke bare blir "New York Noir", men lurer litt på om brasilianske gangstere kommer til å ha like morsomme og dumme samtaler som den italienske New York mafiaen. Ser liksom litt for meg at spillet mister det lille humor-elementet. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Evolusjoner i skytemekanikk? Både dual-wield og liggende skyting var til stede i Fall of Max Payne, og coverbasert skyting er degenerasjon. Også, farvel våpenvariasjon. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg blir mer og mer overbevist Rockstar Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Ser elkjøp lister spillet til i mai utsatt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå