boxer Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 har ett trådløst nettverkskort som ble benyttet tidligere i ett nettverk i nabolaget. Dette nettverket er nå tatt ned å jeg har fått vite at det er en antenne ett par km unna som jeg kan kobble meg opp på får å få bredbånd , dette ville vært herlig da det ikke er kommet noen DSL alternativer til meg enda. mitt spørsmål da er kan jeg kobble en extern retningbestemt antenne direkte til kortet ? jeg vil trenge en skikkelig antenne, denne tror jeg var identisk med den naboen hadde før han flyttet http://www.lanzone.no/pd_14dbi.cfm jeg har pigtail slik at jeg kan kobble standard n-konektor til kortet osv.. men vil kortet greie å drive antenna? Lenke til kommentar
mascot Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 ja dette er ikke noe problem Lenke til kommentar
boxer Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 takk for tilbakemelding, da blir det bredbånd igjen antenne til 1500,- så er det hele i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå