k1mzor Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hva slags snusmerke er billigst? Gjelder både porsjon og løs Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Mocca "jentesnus" er den billigste. Men den er ikke veldig sterk og blir fort tørr. Ellers er vel prisene på snus i norges butikker ganske lik. Uansett er ikke prisforskjellen så stor at jeg ville valgt på grunnlag av pris istedetfor smak. Mitt råd; kjøp den du syns er best! Edit: Min mening angående smak når det gjelder løssnus syns jeg Skruf ekstra sterk er best. Porsjon varierer jeg mellom Romeo y Julieta og General long strong. Romeo y Julieta er veldig god, men kan bli kvalmende om man bruker den lenge av gangen. Endret 19. januar 2012 av Post_Mortem Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Granit er en billig snus. Ligger vel på rundt 50 spenn per boks, med normal sterk styrke. Men den smaker ikke noe særlig godt, syns nå jeg. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Billigste porsjon er vel Kronan. Den grønne boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå