MariusJS Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ser dette bra ut? Denne: PC Med dette: NetShop 3 års PC garanti Produksjon og testing av PC Cooler Master CM 690 II Lite Midi Tower Chieftec Super 750W CFT-750-14CS ASUS P8P67 EVO B3 P67 hovedkort S-1155 Intel Core i5 2500K Quad Prosessor Kingston HyperX 8 GB-kit DDR3 1600 MHz Western Digital 2TB Green 3,5", SATA3 ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA Sony DVD-brenner AD-5280S intern Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det ser ok ut dette, bortsett fra harddisken. Den du har i oppsettet er en disk beregnet for lagring (green), og vil være et ugunstig valg for OS og mye brukte programmer. Jeg får ikke kommet meg inn på tilpasningene, men om det er et annet alternativ (som jeg antar) ville jeg heller ha valgt det. Western Digital Caviar Blue/Black og Samsung Spinpoint er bedre alternativer. Om du har en raskere harddisk liggende fra før, eller en SSD kan du se bort i fra bemerkningen. -Deluze Lenke til kommentar
Protac Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ville lagt på en SSD som systemdisk, eventuelt valg en raskere HDD som Western Digital Black. Green er mest for lagring. De blir mindre varme, og bruker mindre strøm, men er litt trege som systemdisk. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Det ser ok ut dette, bortsett fra harddisken. Den du har i oppsettet er en disk beregnet for lagring (green), og vil være et ugunstig valg for OS og mye brukte programmer. Jeg får ikke kommet meg inn på tilpasningene, men om det er et annet alternativ (som jeg antar) ville jeg heller ha valgt det. Western Digital Caviar Blue/Black og Samsung Spinpoint er bedre alternativer. Om du har en raskere harddisk liggende fra før, eller en SSD kan du se bort i fra bemerkningen. -Deluze Hva med Harddisk Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det er en mye bedre harddisk for generelt bruk. Som Protac sier er en SSD det aller beste, så fremt budjsettet har plass til en. Hvis du allerede ligger oppunder det du ønsker/kan bruke på en PC er Seagate Barracuda et godt valg. -Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå