Joachim_F Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Zombiene angriper i Deadlight. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Folk fra Tequila Works har jobbet med serier som Commandos og Motorstorm, og spill som Heavy Rain og Overlord II. Kan de ikke bare lage ett nytt commando? DET var fett det. har kjøpt de på GoG, men det hadde vært fett med bedre grafikk/gameplay og nye steder On topic: ^^ Sånn egentlig ligner vel dette litt på Limbo? Ser jo fett ut Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er alltid klar for et 2D-spill med en stilig grafikkstil, men jeg skulle ønske at flere utviklere hadde prøvd å utvikle platformspill i 3D. The Maw var et finfint forsøk, men det begynner å bli noen år siden det kom ut. Deadlight ser uansett veldig lovende ut. Det lukter Summer of Arcade av dette spillet. Lenke til kommentar
Creiz89 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Er det bare jeg som synes alle bakgrunnene i bildene (ikke bare de i artikkelen) ligner veldig på alan wake? Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Spennende. Skal holde øye med dette. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Trailer: Den lille gameplay-snutten minner meg ganske mye om Shadow Complex, noe som slett ikke er en dårlig assosiasjon å ha! Endret 20. januar 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå