SKAREN Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg skal overføre 1 gigabite til C: stasjonen via WIN2000, men får ikke dette til. Noen som vet eller har tips for hvordan jeg kan overføre Minne fra E:stasjonen til C: stasjonen. MVH, SKAREN Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hm.. Ikke helt lett å svare på dette her.. Litt usikker på hva du spør om.. Hva skal du flytte, er det f.eks et spill, eller er det en mappestruktur eller er det WinNT-katalogen? Hvorfor får du det ikke til? Får du noen feilmelding e.l? Vet ikke helt hva slags minne du mener å ha på E:, hvis du snakker om virtuelt minne finner du innstillinger for dette ved å høyreklikke på My Computer og velge Properties.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Du mener nå å gjøre E 1Gb mindre og C 1Gb større? Dette er ikke mulig i utganspunktet. Men om det er 2 partisjoner på samme hardisk så er det mulig med 3. parts programmer, men det er rissikofylt. Du rissikerer å måtte formatere begge partisjonene. Jeg vil fraråde deg å prøve. Om du alikavell prøver så er det 2 programmer som kan gjøre dette, det er Partition magic og fraps. Partition magic koster penger, men er betydlig lettere å bruke en fraps. I tilleg må du vite hvilket filsystem partisjonene er og om det programmet du velger kan gjøre dette med den typen filsystemer. Så er det viktig å diskfragmentere ordnlig først, gjerne 2 ganger etter hverandre. Og Les manualen til det verktøyet du velger deg. Jeg vil som sagt fraråde deg å prøve dette, men om du alikavell prøver så lykke till. Og om du bare ville kopiere en gb med ting fra E til C så ignorer alt over. Da bare kopierer du det, og om du får en feilmelding må du lese den. Og passe på at det er nokk ledig plass på den disken du skal kopiere det till. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hvorfor har du postet dette i "halvparten" av gruppene? Og Internett&Nettverk er definitivt feil sted for et sånt spørsmål. (La ikke merke til det før jeg svarte.. Sowwi..) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg