Herr Brun Skrevet 19. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2012 02. februar drar jeg til London, og blir der til 06., i anledning fotballkamp. Jeg planlegger å handle litt der borte, og som fattig student lurer jeg på hvor det er penger å spare! Jeg regner med nyttårssalget er over, så jeg må vel belage meg på vanlige priser. På blokka per i dag har jeg følgende ting: Veske i skinn Hansker Skotrær Skjorter Sko Jeg er ute etter "value for money", men er ganske kvalitetsbevisst. Hvor bør jeg legge handleturen? Noen som har tips? Glad i vindusshopping også, forsåvidt... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2012 Du MÅ innom Jermyn Street og Savile Row - om ikke annet for vindusshoppingen. Vet at det er salg på Eton i Kingsway for øyeblikket, men aner ikke hvor lenge det varer. Selfridges er flott, og har også en del salg for øyeblikket, men ganske dyrt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2012 Oxford street, regent street, Savile row, jermyn street, Old bond street, new bond street. Gå dem i rekkefølgen jeg skrev, så blir det nesten en runde, og du endrer opp i Oxford St. Harrods og harvey nichols er også verdt å få med seg... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2012 Westfields kan være av interesse. Personlig liker jeg bedre å gå rundt i gatene, litt mindre stressende enn kjøpesenter av Westfields-kaliberet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2012 Dents har en del pene hansker som ikke er for stive i prisen forresten. Tror kvaliteten er ganske bra også. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 22. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2012 Westfields kan være av interesse. Personlig liker jeg bedre å gå rundt i gatene, litt mindre stressende enn kjøpesenter av Westfields-kaliberet. Helt enig. Liker ikke kjøpesenter utviklingen. Sikkert flott å ha et senter hvor du får kjøpt alt du trenger på et sted, men det er ikke like koselig som å gå å handle i skikkelige gater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå