LMH1 Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) EVGA GeForce GTX 580 Classified 3072MB PCI-Express 2.0, "Hydro Copper", GDDR5, 2xDVI, 855MHz, 14+3 Phase Power design 03G-P3-1593-KR er vel heller for de som liker å være lydløse. Men til den prisen bør det følge med vannkjølings tank. Skjermkortet er nok veldig utdatert sammenlignet med HD 7970 også. SWAT dude... : Regner du med HD 8070 vil yte ca likt som HD 7970 langt billigere? Da med DX 12? Hvis det er tilfelle er nok det langt bedre kjøp, vet ikke hvordan pris/ytelse vil ligge da, siden grafikken har vel mulighet å bli bedre, men på en annen side så vil nok skjermkortet være tregere med DX12 motoren. Endret 20. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) EVGA GeForce GTX 580 Classified 3072MB PCI-Express 2.0, "Hydro Copper", GDDR5, 2xDVI, 855MHz, 14+3 Phase Power design 03G-P3-1593-KR er vel heller for de som liker å være lydløse. Men til den prisen bør det følge med vannkjølings tank. Skjermkortet er nok veldig utdatert sammenlignet med HD 7970 også. Ikke har du peiling på hva 580 Classified sikter seg inn på. ikke har du peiling på hvorfor du betaler så mye for det. Ikke har du peiling på hvor nytt det faktisk er. Slutt å skrive om ting du ikke har den fjerneste anelse av hvordan fungerer! SWAT dude... : Regner du med HD 8070 vil yte ca likt som HD 7970 langt billigere? Da med DX 12? Hvis det er tilfelle er nok det langt bedre kjøp, vet ikke hvordan pris/ytelse vil ligge da, siden grafikken har vel mulighet å bli bedre, men på en annen side så vil nok skjermkortet være tregere med DX12 motoren. Vet ikke om noe spesifikt modellnummer, men det vil komme et kort i fremtiden som vil gruse HD 7970 til 1500 kr, spørsmålet er bare når. Vet ingenting om dx12 heller, har ikke hørt et ord om det. Kan godt hende det går et par generasjoner før vi får dx12-støtte. Ikke er det en spillmotor heller, DirectX er en API: et språk som tillater utviklere å skrive kode som kan utføres av alle kort som støtter APIen og da på tvers av arkitekturer. Tror du burde slutte å bekymre deg for ting du ikke kan gjøre noe med eller har evne til å forstå og heller vurdere hva du kan få av maskinvare i dag, og om det er verdt å kjøpe dette i dine øyne. Ingen kan svare deg godt på et spørsmål når du selv ikke vet hva du spør om Endret 20. januar 2012 av arni90 9 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Desverre er det ikke mulighet å sette negativt poeng på svar her, men da sier jeg heller venter på å kjøpe skjermkort foreløpig. Mye av det Arni90 og Rusher skrev her er unødvendig. Kunne godt sitert alle tullesvarene diskusjon brukerne komme med. Men da ville jeg neppe være verst totalsett. Alle er ikke like flinke. Kan dere ikke like godt kalle meg sykopad hvis det er det dere vil frem til? Isteden for å gni det inn. Arni90 fremstår nesten som selger, isteden for diskusjonsbruker. Endret 20. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 LMH1, ta å google litt å les om skjermkort og hvordan de fungerer.. Du har jo ikke basiskunnskaper engang. Vi prøver ikke å gni noe inn, men du spør om ting som ikke gir noe som helst mening i det hele tatt, og det gjør du ganske mange ganger. Bruk google først før du spør om noe slikt, så slipper du kanskje å spørre, i tillegg til at du kan lære en del. Du er jo interessert nok i hardware til å spørre og philosofere om det, så hvorfor ikke lære litt om det? Og slutt å kom med ting du tror er sant eller mener at ting burde være når du ikke kan noe om det, og forsøk å fremsette det som fakta til en person som feks arni90, som har ganske god kunnskap om hardware. Så slipper du krasse motsvar. Ps, vet det er abuse av ordet "spørre" her, men er sulten og gidder ikke å fremme det anderledes. 1 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kunne godt sitert alle tullesvarene diskusjon brukerne komme med. Jeg kan begynne. Desverre er det ikke mulighet å sette negativt poeng på svar her, men da sier jeg heller venter på å kjøpe skjermkort foreløpig. Mye av det Arni90 og Rusher skrev her er unødvendig. Kunne godt sitert alle tullesvarene diskusjon brukerne komme med. Men da ville jeg neppe være verst totalsett. Alle er ikke like flinke. Kan dere ikke like godt kalle meg sykopad hvis det er det dere vil frem til? Isteden for å gni det inn. Arni90 fremstår nesten som selger, isteden for diskusjonsbruker. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg kommer hvertfall til å vente til Asus sin tovifteversjon. Forresten, LMH1, hva er det du snakker om når du sier investering? Alt som ikke gir merverdi større enn inflasjonen over en gitt tidsperiode kan ikke kalles investering. Det høres bare tåpelig ut. Slutt å snakk om å investere i datakomponenter, dette er kun for underholdning, med mindre du klarer å selge igjen for mer enn du kjøpte det for. ... invistering ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå