Jan Erik Engan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Linjer Bildet er fjernet. Beskrivelse: Med vilje gjort noe fargeløst/mørkt. Gjerne si noe om komp/behandling;) Håndholdt. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kompet sitter som støpt og jeg liker den litt dunkle belysningen du har gitt bildet Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Kompet sitter som støpt og jeg liker den litt dunkle belysningen du har gitt bildet Takker...gjorde vist susen det ja Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Flott med de blå feltene som fins rundt om i bildet, lyset er også meget fint, synes jeg... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Flott med de blå feltene som fins rundt om i bildet, lyset er også meget fint, synes jeg... Tusen takk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Bra! Likte den såvidt mørke patinaen her! Skarpt er det også! Grei komp! 4'er! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Bra! Likte den såvidt mørke patinaen her! Skarpt er det også! Grei komp! 4'er! Takker så mye.Rart hva en finner på når frua sitter å blir stelt på hodet;) Og virkelig skarpt hadde det vært om en kunne lest hva som stod på synstesten Endret 19. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Glimrende! Kompet og eksponeringen sitter som et skudd i mine øyne. Når du har full kontroll på lyset i tillegg blir det bra, slik som her. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 dette var lekkert jan-erik,spesielt fint lys,farger,ja virkelig bra5++ Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Glimrende! Kompet og eksponeringen sitter som et skudd i mine øyne. Når du har full kontroll på lyset i tillegg blir det bra, slik som her. Tusen takk.Hyggelig å høre dette var lekkert jan-erik,spesielt fint lys,farger,ja virkelig bra5++ Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg