KingAFW Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Heisann, heisann Jeg har nylig kjøpt en amiga 500 som jeg har koblet til pc`en via seriell kabel. For å få overført amiga images fra pc`en til amigaen trenger jeg en funksjonabel workbench diskett til amigaen, den som fulgte med min maskin er selvfølgelig ødelagt. Er det noen her som har en workbench liggende tilgjengelig, eller har noen forslag til hvordan jeg skal få tak i en? Lenke til kommentar
Spielhaug Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har ikke så gamle Workbench disketter liggende. Det kommer jo litt an på modellen din om du skal bruke 1.2 , 1.3 eller 2.0 Dersom det står Amiga 500+ så er det v2.0 Jeg anbefaler å gå inn på forumet på http://www.polarboing.com der er det masse greie folk som sikkert kan hjelpe deg. Ellers så finnes det noe som heter UAE (Universal Amiga Emulator) som gjør at du kan emulere Amiga'n på en vanlig PC, og det går fort som f...!!! Lenke til kommentar
KingAFW Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Heisann Alt ordnet seg, jeg fikk tak i en kar på #amigaguiden på efnet som sendte meg diskettene Meget hyggelig kar. Nå har jeg fått koblet opp amigaen til pc`en med seriell kabel og samtlige amigafiler på nettet er plutselig tilgjengelige mohaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå