phpnuke Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hei, jeg merker i det siste at jeg føler jeg har dårlig ånde, ikke det at jeg selv merker det fysisk, men smaker at det er noe merkelig. Saken er at jeg for 1 år siden sluttet å røyke i håp om å få bedre ånde og ikke minst bedre helse. Føler selv at jeg har gode tenner, kanskje litt gult pga. røyk, men pusser som bare fanden. Saken er at jeg ikke direkte tørr å være nærmt andre folk, kviskre modusen, for å skremme vekk med ånden. Er det noe som hjelper? Takk! Endret 19. januar 2012 av phpnuke Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det kan være at du har et hull bak i jekselen. Kjøp tanntråd og lirk den ned mellom de bakerste tennene. Hvis smaken øker så har du svaret ditt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Mye av bakteriene som lukter sitter på tungen din. Husker du på at du også burde pusse tungen din mens du pusser tennene dine? Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hvis du ikke har hull vil jeg anbefale SB12. Den har jeg brukt en stund og min samboer klager ikke nå lenger :-) Sb12 får du så vidt jeg vet kun kjøpt på apoteket, og den er litt dyr. 180kr for en flaske om jeg husker riktig. Men den varer jo en stund. Endret 19. januar 2012 av Post_Mortem Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Spise eple hjelper veldig mot dårlig ånde. Om du har mye selvkontroll, så er det å puste med munnen den ultimate kuren mot dårlig ånde. Dette er fordi bakteriene i munnen din kun produserer syre og svovel om de ikke får tilgang til oksygen. Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Spise eple hjelper veldig mot dårlig ånde. ...snipp... Dette er fordi bakteriene i munnen din kun produserer syre og svovel om de ikke får tilgang til oksygen. Svovelsyre? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Spise eple hjelper veldig mot dårlig ånde. ...snipp... Dette er fordi bakteriene i munnen din kun produserer syre og svovel om de ikke får tilgang til oksygen. Svovelsyre? Jeg gjorde litt research og kan ikke finne noen kilder på at det er svovelsyre som er det sure som bakteriene lager, men den dårlige ånden forårsakes av svovel-sammensatte stoffer. Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Puss tennna 2 ganger om dagen, bruk tanntråd og en liten kost som du bruker mellom tenna, fås vanligvis på apoteket. Tannkjøttsykdom gir ofte dårlig ånde, om du går til tannlegen regelmessig burde de ha oppdaget om du har det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Puss tennna 2 ganger om dagen, bruk tanntråd og en liten kost som du bruker mellom tenna, fås vanligvis på apoteket. Tannkjøttsykdom gir ofte dårlig ånde, om du går til tannlegen regelmessig burde de ha oppdaget om du har det. Betennelser pleier ofte å ha en særegen karakteristikk, det lukter mer råte enn svovel. Jeg hadde betennelse i den ene jekselen min for mange år siden, og jeg måtte til tannlegen fordi jeg ikke klarte å ha den grusomme smaken i munnen. Lenke til kommentar
trra Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ja, det stemmer, har hatt det selv, er rimelig pyton den smaken. Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Spise eple hjelper veldig mot dårlig ånde. ...snipp... Dette er fordi bakteriene i munnen din kun produserer syre og svovel om de ikke får tilgang til oksygen. Svovelsyre? Jeg gjorde litt research og kan ikke finne noen kilder på at det er svovelsyre som er det sure som bakteriene lager, men den dårlige ånden forårsakes av svovel-sammensatte stoffer. Stemmer. Var jeg som gjorde et dårlig forsøk på å være tørrvittig p.g.a. måten du skrev det på. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg har selv prøvd Sb 12 og det funker bra for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå