Martinsbl Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Noen som vet hvor jeg kan finne den siste driveren for mitt Sapphire radeon 9500 pro atlantis kort? Har lett overalt, men finner det ikke. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 www.ati.com Eller www.omegacorner.com Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 ..eller www.guru3d.com Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 www.ati.com Eller www.omegacorner.com Ja, støter deg! Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 off toppic: swag, hvor mye har du klokka cpu og grafikkort for å få det resultatet du har i signaturen din? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 www.ati.com Eller www.omegacorner.com Ja, støter deg! Støter du han? Sånn kulestøt da? Hvor mange meter klarte du da? Eller mente du og støte han slik at han blir fornærmet? *være irritert* Lenke til kommentar
U-235 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 www.ati.com Eller www.omegacorner.com Ja, støter deg! Støter du han? Sånn kulestøt da? Hvor mange meter klarte du da? Eller mente du og støte han slik at han blir fornærmet? *være irritert* Jaja.....morrotypen..... Forumet er vel ikke noe rettskrivingskonkurranse.....eller hva? :o Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Du har helt rett ,men slike ting skjer når man sitter og kjeder seg. Men Omegacorner har noen fine drivere. Er også med masse ekstra stash som er fint når man skal klokke skjermkortet. Men dette ang rettskrivning har vært tatt opp mange ganger og det som skjer er vell (merk det vel med 2stk L. Skriver det slik selvom jeg vet det er feil) at personer skriver slik som de vil. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Fikk problemer med den siste omega driveren til mitt radeon9800pro... Husker ikke nå hva problemet var, men jeg holder meg i allefall til Catalyst driverne. Siste versjon kan lastes ned ved å trykke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå