Gå til innhold

Lei av folk som skryter og viser fram maskina si!

Anbefalte innlegg

KOM IGJEN SKRYT .

Det er vell ikke verre at folk "skryter " av maskinen sin enn de som skryter av feks bilen sin der de viser den frem og forteller hvor mye crom og stasj de har og hvor mange lag med lakk de har brukt.

Jeg synest det er litt "artig" å se hva andre kjører med og om de er fornøyd ,de som ikke liker det kan jo bare styre unna .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er som tidligere sagt HELT enig. Hvis det virker støtende å se hva andre har, så er det jo bare å holde seg unna! Dette blir som tv-debatter om hva som er skadelig å se på av film/tv-progr., helt håpløst, og så lenge det finnes en av og på knapp så blir det jo et valg man må selv ta.

For å sitere Clintern: Opinions are like assholes, everybody got one!

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-02-25 10:11 ]

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt problemet her jeg da.

Det kan vel være greit å ha hardware i signaturen

når man skal ha litt hjelp,mener jeg.

Du får finne deg ett annet forum da mastiempo :grin:

-----------------------------------------------------

Ibm 386

8mb ram

500mb hd

Win 95

14" monitor

Floppy..

:grin::D:D:D:D:D

Lenke til kommentar

:grin:

Addtronics ET6896A 340w psu

1x120,1x92,4x80mm vifter

Asus A7V Kt133A Raid

T-bird 1400@1533Mhz(max1620)

WD 100Gb 7200rpm ATA100(!) 8mb cache

768Mb PC133 ram

Asus GF3 Ti200 Deluxe 244/550Mhz

7450p 3dmark2001 (max)

[ Denne Melding var redigert av: Hans Erling på 2002-02-27 02:49 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-10 18:49, Muad`dib skrev:

haha jeg må nå si at dere er ganske så merkelige -hirr- HVA SKAL DERE MED 1,5gHz cpu og 30000000000gigs med ram? jovist dere kan være den mest ultimate på CS, eller kan dere?

CS på nett har ein flaske hals på inet linja og ikke på cpu/ram... ja dere kan se 5 filmer samtidig ?? hvem ser vel egentlig 5 filmer på samme tid?

jeg har ein snål liten sak på 1gHz ikke har jeg behov for mere før min OS faktisk krever meir, ikke det at jeg tror det kommer til å skje mens cpuen min fortsatt lever. Jeg har oxo ein liten 486 som jeg har firewallen min på og den funker greit den, slevfølgelig kan jeg ikke bruke windows, men har ikke følt eit behov for det heller.. Jeg syns faktisk at alle CS freaks skulle ha tatt seg ein liten ferie fra windows å sett verden som den faktisk kan være -hehe-

Moromann du gitt :razz:

Eheh..det finnes litt mer krevende spill en cs veitu, og det er ikke krevende for pc'en å se 5 filmer samtidig :grin:

Lenke til kommentar

Dette er et skikkelig none-theme...jeg gir ganske bra f*** i andre pc'er men hvis de trenger hjelp eller jeg ser en dårlig kombinasjon med hardware'z som de ikke er klar over så er det bra med hardware-signature...

Ingen som tvinger dere til å se på signaturene vel?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...