Gå til innhold

Lei av folk som skryter og viser fram maskina si!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg møkka lei braggers! De kjøper seg det beste av datakomponenter som finnes, for så å poste oppsetttet av hardware'n sin her!

En datamaskin er nullverdt (zero zero zero) hvis ikke brukeren kan briefe med noe, feks madskillz i CS eller noe annet spill, elite photoshopper, elite webdesigner, elite programmmerer..... hva som helst!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er du sikker på de har skaffet seg det de skryter av ?

folk skriver jo hva som helst for og hevde seg.

nesten som (min er større en din ædda bædda )om de prøver og skjule andre shortcomings :wink:

personlig syns jeg det er greit og kunne se hva andre har av utstyr, kanskje jeg burde oppgradere ? :grin:

[ Denne Melding var redigert av: sjantiok på 2002-02-08 13:22 ]

Lenke til kommentar

Så så, ro ned nervene!

Hvis du ser deg om på siden så vil du kanskje lese ordet "hardware" ett eller flere ganger, og naturlig nok tiltrekker hardware.no seg folk som har en viss interesse i hardware.

Hvis du er så lei av signaturer med litt hardware-info (enig at man ikke trenger å poste alt man har i kassa, slik som diskettstasjon) så kan du vel bruke et forum for CS, Photoshop eller Borland, slik at du kan skryte av hvor flink du er å spille/programmere, whatever.

Lenke til kommentar

Jeg ber dere alle om å legge merke til headingen

på siden dere er på, eller web addressen.

Hardware.no, titelen bør vel antyde at dette forumet

skal dreie seg om maskiner og maskinvare

----------------

P6-8ghz

3 gb ddr-ram

geforce 13

osv............

Lenke til kommentar

enig at det er greit å legge oppsettet av hardwaren sin i signaturen, men det er tåpelig og irriterende i lengeden at folk spør om feks:

Er dette oppsettet bra:

Athlon XP 1700

GF4

512 Ram

osv. osv.

selfølgelig er det bra, man har jo da brukt flere tusen kroner på HW!

Lenke til kommentar

hva er det som plager deg da mastiempo, er du lei deg for at folk har bedre råd/hardware enn deg??

Dette er jo (som tidligere påpekt) et hardware forum, dette vil jo samle det meste som er av datainteriserte rundtom i landet.

Og hvis noen (inkludert meg) er stolte over hva dem har klart å snekre sammen av hardware må de jo få lov til dette! (Det er jo ikke noen lov mot dette da :razz: )

Så for å få sagt det kort: Hold kjeft og ikke bry deg, det ender bare med at du får terget på deg noen store skumle karer :grin:

Lenke til kommentar

Helt enig!

Hvis ikke det hadde vært for signaturen hadde eg starta en tråd som het "hvor mye får dere gf 3 to 200 opp i " osv

Nå slipper jeg det! Ser i signaturen : 230/540 ja det som er vanlig ja. Gode greier....

Dette er tross alt et hardware forum.

Greit nok å være misunnelig på andres maskiner, men ikke gi skylda på de som eier dem!

Det er direkte barnslig å mobbe noen fordi de har mye bedre maskin enn dem selv! Fy!

Lenke til kommentar

haha jeg må nå si at dere er ganske så merkelige -hirr- HVA SKAL DERE MED 1,5gHz cpu og 30000000000gigs med ram? jovist dere kan være den mest ultimate på CS, eller kan dere?

CS på nett har ein flaske hals på inet linja og ikke på cpu/ram... ja dere kan se 5 filmer samtidig ?? hvem ser vel egentlig 5 filmer på samme tid?

jeg har ein snål liten sak på 1gHz ikke har jeg behov for mere før min OS faktisk krever meir, ikke det at jeg tror det kommer til å skje mens cpuen min fortsatt lever. Jeg har oxo ein liten 486 som jeg har firewallen min på og den funker greit den, slevfølgelig kan jeg ikke bruke windows, men har ikke følt eit behov for det heller.. Jeg syns faktisk at alle CS freaks skulle ha tatt seg ein liten ferie fra windows å sett verden som den faktisk kan være -hehe-

Lenke til kommentar

AMD ClawHammer 3.0GHz

210GB IBM Deskstar 190GXP

ATI Radeon 15500

MSI VIAKT518a Pro -R

Soundblaster Audigy 3 Inspiration

Soundblaster FPS 9400

Pioneer DVD Slot-In 40/90 210S

Logitech Pilot Wheel iFeel 2x 1500dpi

Hansol TFT 21" @ 1600x 1200x 64bit

++

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...