anonymkis134 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 17 år som er vel forbi punktet å drive på med ei jevnaldra jente.. Vi er så og si sammen, men det er ikke facebook-official enda. Vi er hvor vi har kysset hverandre når vi møtes/sier ha det i offentligheten.... Det er jævlig deilig når bare vi to er sammen, har det kjempekoselig og alt mulig.. Men blir så jævla sjalu når vi er i offentligheten, og jeg er ikke av typen som blir VELDIG lett sjalu... Det er liksom det at hun sender signaler til andre gutter som hun får signaler fra.. Det er faen ikke lett, spesielt når ene personen som sender signaler til henne er "kompisen" min. Er også sånn.... Hun gjør meg bevisst sjalu kan det virke litt som... Er det for å få meg til å ta det til facebook-official eller ja... Beklager om jeg bare er en jævla idiot her som er litt blind og sånt men ja... Noen tips? Endret 19. januar 2012 av anonymkis134 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Foreslår at du snakker med hun om det. Men ikke beskyld hun for å flørte bevisst. Det kan jo bare være hennes måte å være på og at du oppfatter det som flørting. Lenke til kommentar
anonymkis134 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Takk for svar, har du noen forslag på hvordan jeg kommer inn på temaet? Det er første gang for begge at vi er i et så seriøst forhold, så jeg vet ikke helt hvordan man skal gå fram angående det da. Har aldri anklaget hun for noe og kommer ikke til å gjøre det heller, nei. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hvis det har foregått lenge ville jeg bare fortalt akkurat det jeg føler, men hvis det bare har skjedd et par ganger, burde du kanskje vente litt å se? Mulig at du har misforstått signalene hennes? Lenke til kommentar
anonymkis134 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Altså, vi snakket vel i sånn cirka to måneder (mye snakking, flere timer daglig med chat/melding), og det er vel én måned siden første gang vi ... vel... gjorde det... nå da, og har hatt en nært forhold siden den tid bare at vi ikke har gjort det offisielt. Har for eksempel bedt hun over til jacuzzi for to og massasje og hele pakka nå på lørdag, noe hun har sagt at høres bra ut (gjorde samme greia forrige helg).. Som tyder på at alt er bra mellom oss, men jeg er veldig keen på å gjøre det helt offisielt da....... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Da er det vel bare å spørre om hun vil det samme? Høres jo ut som om dere er et par (selv om det ikke står på facebook..) Lenke til kommentar
anonymkis134 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Det hørtes faen ikke dumt ut... Det enkle er ofte det beste. Tusen takk for veiledning og tips! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hehe, bare hyggelig du Lenke til kommentar
DMN Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Haha, elsker ordet "facebook-offisiell". 8 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Endre sivilstatusen din på facebook. Alle vet jo at dere ikke kan være sammen uten å annonsere det der. Så det er viktig å få det unnagjort så fort som mulig. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Har vært i en lignende situasjon, og forstår din frustrasjon. Eneste løsning er vel å snakke med henne om det, dere klarer nok å få til et kompromiss. Men, som det er nevn her, bør du gå litt varsomt frem med det. Jeg gjorde ikke det, og det hjalp ikke så mye. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hmm, er det slikt at det er facebook som avgjør om man er sammen eller ikke? Haha Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Selvfølgelig! Alle vet vel at man ikke er kjærester på orntli' før facebook vet det? Lenke til kommentar
anonymkis134 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Var da som blanke faen til kritikk for facebook-offisielt da! Jaja... Virker veldig som om hun er klar for det etter i dag, leide hender hele dagen i byen og kysset ved siden av moren hennes, er vel "trygt" å spørre om det da? Hun fikk spørsmålet om vi var kjærester fra en nabo da vi satt på kafé i dag (spurte siden vi satt og lekte med hverandres hender og sånt da), og da svarte hun jo nei. Så det er liksom... Vi er ikke sammen offisielt, men vi er sammen(?)... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 You have chosen one weak in the force young padawan. 1 Lenke til kommentar
anonymkis134 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Vil du spesifisere? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hu virker bare litt spesiell. Hvor lenge har dere drevet på med hverandre? Lenke til kommentar
anonymkis134 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Hun er litt spesiell ja, men ikke på en negativ måte. Eneste er at hun er litt flørtete mot folk generelt, men det får man vel tåle! Har vel drevet på i.. Skal vi se, vi begynte å snakke mye sammen en gang i de sene oktoberdager og begynte vel å "drive på" i slutten av november? Tror det. Er først nå i det siste vi har vært så åpne om det, spesielt etter nyttårsaften (var et kyssebilde fra nyttårsaften, som egentlig gjorde at katta var ute av sekken vil jeg påstå) Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Vet ikke hva slags mening "facebook-offisielt" har til andre enn meg selv. Men for meg er øyeblikket det kommer på facebook en varsling om at bestefaren min kommer til å sende meg "krav" om at jeg sender et bilde han kan godkjenne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Må vel si til dama som jeg har vært sammen i 6 år at vi egentlig ikke har vært sammen i det hele tatt siden vi ikke har skrevet det på facebook 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå