Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Er hun klar for å gjøre det offisielt?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 17 år som er vel forbi punktet å drive på med ei jevnaldra jente.. Vi er så og si sammen, men det er ikke facebook-official enda. Vi er hvor vi har kysset hverandre når vi møtes/sier ha det i offentligheten....

Det er jævlig deilig når bare vi to er sammen, har det kjempekoselig og alt mulig.. Men blir så jævla sjalu når vi er i offentligheten, og jeg er ikke av typen som blir VELDIG lett sjalu... Det er liksom det at hun sender signaler til andre gutter som hun får signaler fra.. Det er faen ikke lett, spesielt når ene personen som sender signaler til henne er "kompisen" min.

Er også sånn.... Hun gjør meg bevisst sjalu kan det virke litt som... Er det for å få meg til å ta det til facebook-official eller ja...

Beklager om jeg bare er en jævla idiot her som er litt blind og sånt men ja... Noen tips?

Endret av anonymkis134
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, har du noen forslag på hvordan jeg kommer inn på temaet? Det er første gang for begge at vi er i et så seriøst forhold, så jeg vet ikke helt hvordan man skal gå fram angående det da.

Har aldri anklaget hun for noe og kommer ikke til å gjøre det heller, nei.

Lenke til kommentar

Altså, vi snakket vel i sånn cirka to måneder (mye snakking, flere timer daglig med chat/melding), og det er vel én måned siden første gang vi ... vel... gjorde det... nå da, og har hatt en nært forhold siden den tid bare at vi ikke har gjort det offisielt. Har for eksempel bedt hun over til jacuzzi for to og massasje og hele pakka nå på lørdag, noe hun har sagt at høres bra ut (gjorde samme greia forrige helg).. Som tyder på at alt er bra mellom oss, men jeg er veldig keen på å gjøre det helt offisielt da.......

Lenke til kommentar

Var da som blanke faen til kritikk for facebook-offisielt da! Jaja...

Virker veldig som om hun er klar for det etter i dag, leide hender hele dagen i byen og kysset ved siden av moren hennes, er vel "trygt" å spørre om det da? Hun fikk spørsmålet om vi var kjærester fra en nabo da vi satt på kafé i dag (spurte siden vi satt og lekte med hverandres hender og sånt da), og da svarte hun jo nei. Så det er liksom... Vi er ikke sammen offisielt, men vi er sammen(?)...

Lenke til kommentar

Hun er litt spesiell ja, men ikke på en negativ måte. Eneste er at hun er litt flørtete mot folk generelt, men det får man vel tåle!

Har vel drevet på i.. Skal vi se, vi begynte å snakke mye sammen en gang i de sene oktoberdager og begynte vel å "drive på" i slutten av november? Tror det. Er først nå i det siste vi har vært så åpne om det, spesielt etter nyttårsaften (var et kyssebilde fra nyttårsaften, som egentlig gjorde at katta var ute av sekken vil jeg påstå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...