jols3n Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei! I løpet av Mars/April skal jeg kjøpe ny bil til rundt 130-150k og lurer da på hvilken. Keep in mind, jeg er audifrelst så jeg vil at det skal være en Audi. Jeg som noen kriterier for å få til bilen som jeg har bilde av i hodet mitt: max 130-150k svartfarget TurboDiesel 4WD Stasjonsvogn Nyere enn 01' Helst feilfri (småfiks kan gå) I dag så kjører jeg Audi A4 1.8T, og jeg erfarer at den blir for trang i baksetet så ønskelig at det blir tatt i betraktning. Med denne nye bilen så vil jeg prøve å modifisere litt slik at jeg får en touchskjerm i dashbordet som da er tilkoblet en PC. Jeg lurer da på om noen har gjort lignende, og har litt ideer til framgangsmåte. Ellers vil jeg nevne at jeg har litt audi rs6 look i hodet med grøftlys, xenon, sotet ruter og fine skjørt som gir en jevn flyt i bilens design:) Link gjerne litt bilder / andre tråder til hvordan dere ser for dere dette. På forhånd, takk:) Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Dette var meget enkelt. Ut ifra dine kriterier har du nøyaktig 3 valg på finn.no Endret 19. januar 2012 av xibriz Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ja, du begrenser seg selv litt med de kriteriene! Du kunne ikke vurdert noen alternativer fra VAG? Scoda eller VW? Og hvis A4 er litt trang i baksetet, blir vel A6 det eneste alternativet fra Audi?! Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ja, du begrenser seg selv litt med de kriteriene! Du kunne ikke vurdert noen alternativer fra VAG? Scoda eller VW? Og hvis A4 er litt trang i baksetet, blir vel A6 det eneste alternativet fra Audi?! Hehe.. da er det nøyaktig ett alternativ på finn.no... løp å kjøp! Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg tenkte på A6 Quattro ja, men fikk høre at de hadde noe historie med problemer. En bekjent hadde motortrøbbel og havnet på verksted i ett år... Hva har dere av forslag innenfor VW da? Kanskje jeg kan vri meg fra Audi om det er noe vakkert! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 VW har jo bare passat (evt tiguan, men tror det er litt over ditt budsjett) Men du får bl.a motor alternativet 2.5TDi V6 4Motion, som i motsettning til Audi A6 med samme motor, har mye mindre problemer pga lavere effekt. Jeg har selv en Passat '03 1.9TDi 131HK som jeg er veldig fornøyd med så langt. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ja, du begrenser seg selv litt med de kriteriene! Du kunne ikke vurdert noen alternativer fra VAG? Scoda eller VW? Og hvis A4 er litt trang i baksetet, blir vel A6 det eneste alternativet fra Audi?! Hehe.. da er det nøyaktig ett alternativ på finn.no... løp å kjøp! Fy f***!! 150k for en 10år gammel bil?? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ja, du begrenser seg selv litt med de kriteriene! Du kunne ikke vurdert noen alternativer fra VAG? Scoda eller VW? Og hvis A4 er litt trang i baksetet, blir vel A6 det eneste alternativet fra Audi?! Hehe.. da er det nøyaktig ett alternativ på finn.no... løp å kjøp! Fy f***!! 150k for en 10år gammel bil?? I fare for å gå OT, du mener vel "150k for en 10 år gammel A6???" Jeg vet om 20 år gamle biler til 500k Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 VW har jo bare passat (evt tiguan, men tror det er litt over ditt budsjett) Men du får bl.a motor alternativet 2.5TDi V6 4Motion, som i motsettning til Audi A6 med samme motor, har mye mindre problemer pga lavere effekt. Jeg har selv en Passat '03 1.9TDi 131HK som jeg er veldig fornøyd med så langt. VW er jo fine biler, men det blir vel ikke helt slik jeg ønsker det. Ikke greit å være så kresen, man har sett drømmen en gang og da blir alt annet dårlig Jeg får nesten se an hvilke biler jeg finner på bruktmarkedet, finner jeg ikke noe blir det nok en VW Passat. Prøvekjørt en tidligere, og det er jo behagelig bil og de er jo slettes ikke stygg heller:) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Sett bort fra merke så burde en 2.5TDi V6 4Motion gjøre deg glad.. Eksempel Eksempel 2 Eksempel 3 Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Sett bort fra merke så burde en 2.5TDi V6 4Motion gjøre deg glad.. Eksempel Eksempel 2 Eksempel 3 De der var kjempefine! Skal vurdere to av de, ble litt smålig forelsket. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Passat i seg selv er ganske fine biler (synes jeg iallefall), når du i tillegg får en sterk 2.5TDI V6 motor under panseret som trekker på alle fire. Så blir det fort vanskelig å ikke like totalen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå