Micro80 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei Jeg ønsker å fjerne en configurasjon som ligger i registry samt å endrfe en registry setting. Jeg får det ikke til selv etter å exportere .reg filen som inneholder settingene og endret dem i henhold til kommandoer jeg har funnet. Se eksempel nedenfor: Fjerne registry setting: Exportert fra registry: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Adobe\Acrobat Reader\10.0\FeatureLockDown] "bUpdater"=dword:00000000 Editert registry settings for å fjerne linjen: Windows Registry Editor Version 5.00 Reg Delete [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Adobe\Acrobat Reader\10.0\FeatureLockDown] "bUpdater"=dword:00000000 Endret setting for exportert .reg filen nedenfor: Exportert fra registry: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Adobe\Adobe ARM\1.0\ARM] "iCheck"=dword:00000000 Forslag til løsning: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Adobe\Adobe ARM\1.0\ARM] "iCheck"=dword:00000002 /f Får ikke disse her til å funke. Kjører dem inn via en felles .bat fil som starter vær fil med regedit /s <reg fil navn.reg> Kan noen hjelpe meg her ute? Brukt noen av kommandoene fra denne siden, LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå