djgudleif Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Forsøkte å lage en remix av Oceanlabs låt "Satellite". Hadde lagd en ganske dårlig remix av denne låta før. Fant den gamle prosjektfila i dag, forandra på alt og forbedra den. Endret 18. februar 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Konge! Skal definitivt brukes på noen vors i fremtiden Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Takk skal du ha! Det var en herlig kommentar å høre på denne tiden av døgnet! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Sitter hjemme og er fortsatt i den sykeste staten! Vet ikke hva jeg skal gjøre av meg... Men av prinsipp så har jeg meg ikke med jenter første kvelden jeg møter dem lenger.. Så det var helt utrolig deilig å høre noe god trance! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Hadde en slik fantastisk helg forrige helg og helga før der, know that feel! Hmm, jeg er for glad i å approache til at jeg klarer å holde på med ei jente lenge nok til å ta henne med hjem. Dårlig vane. Men det kommer seg etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå