kentroan Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Hei jeg har noen problemer på hotmail.com i det siste. Det startet for en uke siden at jeg ble oversvømt med spam og reklame. Jeg får e.post fra match.com, Dish Promotions ol. Jeg får e-post fra mange forskjellige steder men det er akkurat det samme som er i hver e-post. Det står noe som "Can´t see the image? Click here." Dette er noe virusgreier og jeg har ikke peiling på å få det stoppet. Jeg får rundt 10 - 15 e-poster hver dag. I tilleg kommer det en meldig fra noen jeg ikke ahr snakket med som sier "Hallo" "Hi" jeg vet at det ikke er denne personen som skriver dette fordi denne personen ikke bruker sin msn/hotmail mere. Jeg trenger hjelp! Takker for all hjelp Endret 18. januar 2012 av kentroan Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg blokkere dem men det kommer bare nye fra andre brukere. Det er utrolig plagsomt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Bytt til gmail ASAP! 1 Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Hvis jeg bytter til Gmail så blir det så mye arbeid med å gå inn på gamle brukere og bytte e-post. Finnes det ikke en måte å stoppe dette på i stedet? Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hvis jeg bytter til Gmail så blir det så mye arbeid med å gå inn på gamle brukere og bytte e-post. Finnes det ikke en måte å stoppe dette på i stedet? Hai, din e-post adresse er kommet i feile hender og dermed bombaderes du med spam av "spam-bots", så enkelt er det. Det beste er faktisk å skifte E-Post adresse. Gjør også en fullscan med Hitman: http://www.surfright.nl/en/hitmanpro post loggen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det er bare å kapitulere ja. Min gamle hotmailkonto fra 1997 gav jeg opp på for lengst. Hotmail bør bare brukes om du behøver en dummy-adresse til å motta crap på er min oppfatning. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Så vil anbefaler dere heller Gmail i stedet for hotmail når jeg skal bytte e-postadresse? Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå