Gå til innhold

kjører ikke BF3 på fullt?

Anbefalte innlegg

MultiSampled Anti Aliasing

Det er en mer avansert type Anti Aliasing.

Og Anti Aliasing er en teknologi der det fylles inn enkle pixler rundt teksturer i bildet for å først og fremst linjer til å fremstå penere. F.eks et skrått hustak får mindre "hakk" i seg, og blir en rettere og mer naturlig linje.

AA alene krever ikke så mangt, men MSAA og SSAA(?) krever langt mer om jeg ikke tar feil.

Men AA er fremdeles det som dreper mye utelse, og å slå det av er det enkleste tiltaket du kan gjøre for å få opp FPSen.

Ang. overclocken; Det har ingenting å si at han gjorde det. Du klarer ikke klokke til et nivå som er skadelig gjennom CCC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MultiSampled Anti Aliasing

Det er en mer avansert type Anti Aliasing.

Og Anti Aliasing er en teknologi der det fylles inn enkle pixler rundt teksturer i bildet for å først og fremst linjer til å fremstå penere. F.eks et skrått hustak får mindre "hakk" i seg, og blir en rettere og mer naturlig linje.

AA alene krever ikke så mangt, men MSAA og SSAA(?) krever langt mer om jeg ikke tar feil.

Men AA er fremdeles det som dreper mye utelse, og å slå det av er det enkleste tiltaket du kan gjøre for å få opp FPSen.

Ang. overclocken; Det har ingenting å si at han gjorde det. Du klarer ikke klokke til et nivå som er skadelig gjennom CCC.

så det du på enmåte sier er at jeg kan sette overclock på så mye jeg vill og det vil ikke skade noen elementer ? i CCC altså da

Lenke til kommentar

takker for en masser av hjelp, litt ned på resolution så gikk det som smurt og ikke noe forskjell utseendemessig som jeg ser iallefall :)

Med ein liten over clock på cpu skal det gå knirkefritt med 6870 crossfire sålenge MSAA er av.

BF3 bruker alle 6 kjernene. :thumbup:

post-94437-0-67985600-1327437372_thumb.png

Endret av Sinusn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...