Trond Stordal Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Tømmer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Sitter på en ukalibrert skjerm nå, men jeg opfatter fargen på snøen som naturlig og fin, og at eksponeringen er helt ok i forhold til motivet som ser ut til å være på skyggesiden av velta. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ville tatt bildet rett på og ett kvadratisk utsnitt.Da kunne du kanskje,om jeg tror rett,fått ett mer spennende bilde.Men ikke noe å si på skarphet og fargetoner her nei;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Spennende utsnitt og artig komp På min skjerm er det litt for mye rødt i treverket - men igjen, det er sikkert utlikt fra skjerm til skjerm Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Ok T, takk for tilbakemelding... Sitter på en ukalibrert skjerm nå, men jeg opfatter fargen på snøen som naturlig og fin, og at eksponeringen er helt ok i forhold til motivet som ser ut til å være på skyggesiden av velta. Ok T, takk for tilbakemeldingen.. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Spennende utsnitt og artig komp På min skjerm er det litt for mye rødt i treverket - men igjen, det er sikkert utlikt fra skjerm til skjerm Øke metningen litt, synes det ser rimelig naturlig ut på min skjerm, men den er ikke kalibrert på noen måte... Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Ville tatt bildet rett på og ett kvadratisk utsnitt.Da kunne du kanskje,om jeg tror rett,fått ett mer spennende bilde.Men ikke noe å si på skarphet og fargetoner her nei;) Takk for kommentar, har et kvadratisk utsnitt også. Synes ikke det ble så fint i og med at det er snø på stokkene, kan legge ut en V2 i sv/hv... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Spennende utsnitt og artig komp På min skjerm er det litt for mye rødt i treverket - men igjen, det er sikkert utlikt fra skjerm til skjerm Øke metningen litt, synes det ser rimelig naturlig ut på min skjerm, men den er ikke kalibrert på noen måte... Min skjerm er heller ikke kalliberte, så det er bare min subjektive opplevelse Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Fint motiv! Kunne kanskje tålt et kraftig kutt fra høyre for å gjøre inntrykket litt mere spenstig. Snøen synes jeg er helt OK. Grei eksponering i et helt greit bilde dette! 3'er! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Fint motiv! Kunne kanskje tålt et kraftig kutt fra høyre for å gjøre inntrykket litt mere spenstig. Snøen synes jeg er helt OK. Grei eksponering i et helt greit bilde dette! 3'er! Takk for tipset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg