carpsdi Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Hei! Lurte da på hvor de forskjellige stedene på kroppen det gjør minst mulig vondt å ta tatovering? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Hehe, er det det som skal bestemme hvor du skal ha tatovering? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Det er veldig forskjellig fra person til person, men dette bør gi deg en viss ide: Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Det er veldig forskjellig fra person til person, men dette bør gi deg en viss ide: http://3.bp.blogspot.com/-76yeqktoalM/TbAjmH177UI/AAAAAAAAAAc/l0FWdHdS4eE/s1600/tattoo-pain-chart.jpg Den ene stjernen til høyre, er det på skuldra eller på brystkassa? Endret 18. januar 2012 av L4r5 fjernet IMG-tag Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg vil si at det gjør minst vondt der der er tykkest hud. De vondeste jeg har tatt er de som er der huden er tynn, og det er et bein i nærheten (og de var ikke spesielt vonde, etter min mening). Det sies at de vondeste plassene er på føttene og ribbeina, uten at jeg (enda) kan bekrefte dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Den ene stjernen til høyre, er det på skuldra eller på brystkassa? Skuldra tror jeg. Endret 18. januar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg vil si at det gjør minst vondt der der er tykkest hud. De vondeste jeg har tatt er de som er der huden er tynn, og det er et bein i nærheten (og de var ikke spesielt vonde, etter min mening). Det sies at de vondeste plassene er på føttene og ribbeina, uten at jeg (enda) kan bekrefte dette. Så si at jeg vil ha en på brystkassa. Og at jeg er skikkelig sterk med ordentlig brystmuskler, vil det da dempe smerten? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg vil tro det kan være med å påvirke, men det er vel fortsatt tynn hud mellom brystmusklene. Kan nok dessverre ikke gi deg et helt korrekt fasitsvar på dette. Videre syns jeg ikke at smerten skal være det som avgjør hvor du skal ha tatovering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå