DeltronZero Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hatt forsikring hos gjensidige siden jeg var 18 og fylte nettopp 23, fikk brev om at jeg har oppfylt min del av Ungdomsavtalen og skal få igjen "en del av det du har betalt der forsikringen er dyrest". Etter hva jeg kan huske skulle man få igjen alt ungdomstillegget dersom du kjørte skadefritt i 5 år elns. Hørt om folk som snakker om 5-6 000. I brevet mitt står det at jeg skal få utbetalt 3 000 + indeksregulering, syns det hørtes lite ut...? Håper noen med oversikt over dette kan svare får man igjen hele ungdomsstillegget eller bare en del slik som det står i brevet? Har jeg krav på mer`? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Det hørtes lite ut. I mine papirer står det at jeg har spart opp 4200 kr(20 år). Her har du utdrag, sjekk at du oppfyller alle kravene Sjekk evt. dine egne dokumenter Endret 18. januar 2012 av MrLG Lenke til kommentar
DeltronZero Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Kan ikke huske å ha fått noe lignende oversikt på papir... alt foregår jo over nettet. Kan man finne denne oversikten i nettbanken? Oppfyller alle kravene deres, kjørt skadefritt siden jeg var 18 så skulle tro jeg fikk utbetalt mer! Snakket med en i Gjensidige om dette for en stund siden og mener han også sa at utbetalingen kom på nærmere 6000. Men jeg må jo nesten finne hvor dette står skriftlig... Endret 19. januar 2012 av DeltronZero Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg lurer også litt på hvor man finner dette inne på gjensidige sine sider? Har sett litt men finner det ikke noen steder... Lenke til kommentar
ElinMDahl Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Kan ikke huske å ha fått noe lignende oversikt på papir... alt foregår jo over nettet. Kan man finne denne oversikten i nettbanken? Oppfyller alle kravene deres, kjørt skadefritt siden jeg var 18 så skulle tro jeg fikk utbetalt mer! Snakket med en i Gjensidige om dette for en stund siden og mener han også sa at utbetalingen kom på nærmere 6000. Men jeg må jo nesten finne hvor dette står skriftlig... Hei Jeg jobber i Gjensidige og kan sjekke dette for deg. Kjempefint om du vil sende meg en personlig melding via dette skjema; gjensidige.no/pm Jeg trenger personlig opplysninger for å finne deg i vårt kundesystem Til dere som spør om vi har informasjon om dette på nettsiden vår, så kan dere finne informasjon her: https://www.gjensidige.no/Privat/Forsikring/Kjoretoy/Bilforsikring/Dine-ungdomsfordeler Jeg vil samtidig få rose dere som tegner egen bilforsikring og kjører skadefritt i ung alder. Vi belønner dette med vår Ungdomsavtale. Med vennlig hilsen Elin Mariel Dahl Ansvarlig for sosiale medier i Gjensidige Endret 19. januar 2012 av ElinMDahl 2 Lenke til kommentar
DeltronZero Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Ringte Gjensidige. Var visst mer jeg skulle fått ja. Fikk melding om at jeg skulle få ca 1900 til. Så da blir det ca 5200 totalt, men på nettsia står det at hvis du f.eks kjøper forsikring når du er 19 får du 6000 når du har fylt 23? Jeg kjøpte forsikring når jeg var 18 og får bare 5200...? Hvorfor? De 1900 fikk jeg overført for 2 dager siden, men de 3200 glemte de... Må si jeg er rimelig skuffa over hvordan Gjensidige roter, fikk dessuten ingen unnskyldning for at de 1900 bare var glemt bort, bare "takk for at du sa ifra". Gleder meg til å bytte til if Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Gjenstridige kan være ganske så tverre når det kommer til utbetalingene sine. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå